معاون حشدالشعبی عراق در گرامیداشت شهید جهاد مغنیه:

مؤسس جبهه مقاومت امام خمینی (ره)است/جبهه مقاومت با اتحاد به پیروزی جهانی دست خواهد یافت

الحیدری گفت:جبهه مقاومت جبهه حق است،مؤسس این جبهه امام خمینی (ره) و ستون آن جمهوری اسلامی ایران است.

مؤسس جبهه مقاومت امام خمینی (ره)است/جبهه مقاومت با اتحاد و به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای به پیروزی جهانی دست خواهد یافت به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سید هاشم الحیدری،معاون حشدالشعبی عراق پنجشنبه شب در همایش جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در سالن همایش پیامبر اعظم (ص) مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه جبهه مقاومت جبهه حق و مقابله با ظلم است، اظهار کرد: مؤسس این جبهه امام خمینی (ره) و ستون و عمود آن جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه مسلمان و غیرمسلمان و غربی و شرقی در جبهه مقاومت گردهم آمده‌اند، اضافه کرد: هر چند دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه‌زدن به جبهه مقاومت دریغ نمی‌کنند، اما روز به روز قدرت جبهه مقاومت بیشتر می‌شود.

معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق خاطرنشان کرد: آمریکا و دنباله‌رو‌های آن به‌عنوان جبهه باطل در کشور‌های مختلف اسلامی به دنبال ظلم و ستم هستند، اما هیچگاه پیروزی با آن‌ها نبوده و نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس وعده‌های الهی جبهه حق در صورت مقاومت خود بر جبهه باطل پیروز خواهد شد، عنوان کرد: درگیری میان حق و باطل همیشه بوده و همچنان ادامه خواهد داشت، اما اگر جبهه حق به آموزه‌های الهی عمل کند پیروزی قطعی خواهد بود.

الحیدری از وحدت به عنوان رمز پیروزی جبهه مقاومت نام برد و گفت: جبهه مقاومت با اتحاد ملت‌های عراق، بحرین، یمن و دیگر کشور‌ها و به رهبری حضرت آیت‌الله سید علی حسینی خامنه‌ای به پیروزی جهانی دست خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه امثال شهیدان مغنیه و حججی درخت مقاومت را تنومند کرده‌اند، تصریح کرد: خون شهدا درخت مقاومت را تقویت کرده و موجب ماندگاری این درخت شده است.

الحیدری یادآور شد: امروز روز فتوحات و پیروزی‌های اسلام در منطقه است و پیروزی بزرگ زمانی محقق می‌شود که اسلام در سطح جهان پیروز شود.

انتهای پیام/ش

همایش جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید مغنیه

برچسب ها: شهدا ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.