انجام ۲۵۸ عملیات توسط آتش نشانان کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انجام ۱۳۰ مورد عملیات اطفاء حریق و ۱۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و رعایت نکردن مسائل ایمنی در شهر کرمان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در بهمن ماه در مجموع ۱۳۰ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد ۴۱ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۲۶ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۲۰ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۱۴ مورد مربوط به مراکز تجاری, ۱۰ مورد مربوط به مراکز دولتی، ۱۲ مورد مربوط به مراکز صنعتی و ۷ مورد مربوط به جنگل ودرختان بوده است.

وی همچنین از انجام ۱۲۸ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۲۹ مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۹ مورد زنده گیری مار ها‌ی سمی و غیر سمی، ۳۶ مورد چیدن حلقه و قفل، ۱۶ مورد امداد آسانسور, ۱۶ مورد امداد تصادفات خودرویی , ۲ مورد سقوط از ارتفاع و مابقی آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است.

عسکری اظهار داشت:در مجموع عملیات‌ها ۴۹ نفر از شهروندان نجات یافتند، ۱۱ نفر مجروح شده اند و متاسفانه ۳ نفر فوت نموده اند.

وی بیان کرد: در این مدت تعداد هزار و ۴۱۷ نفر از شهروندان و دانش آموزان آموزش‌های پیشگیری و آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند و همچنین ۱۰۵ مورد مشاوره ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده ارائه شده است.

انتهای پیام/ی

آموزش ایمنی به دانش آموزان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار