رضایی: کشتی ورزش مربی محور است/ آموزش و پرورش کانون ایجاد انگیزه همه رشته هاست

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی گفت: کشتی، ورزش مربی محور است و مربی آن باید همیشه به روز باشد و آموزش‌های لازم را فرا گیرد.

رضایی: کشتی ورزش مربی محور است/ آموزش و پرورش کانون ایجاد انگیزه همه رشته هاستبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا رضایی در مجمع سالیانه هیئت کشتی خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: این فدراسیون برای ارتقای مربیگری و تعداد مربیان، آماده همکاری با هیئت کشتی استان است.

نایب قهرمان المپیک تصریح کرد:بخش دانشگاه، نیرو‌های مسلح و آموزش و پرورش سه بخش مهم در کشتی کشور هستند و آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین کانون ایجاد انگیزه و آموزش همه ورزش‌ها است.

وی تاکید کرد: در پادگان بیرجند از گذشته‌ها پهلوانانی مثل سوخته سرایی، خدر، مردانی و کاظم غلامی از این پادگان کشتی را شروع کردند و این ظرفیت در خراسان جنوبی وجود دارد.

رضایی افزود:خراسان جنوبی دانشگاه‌های خوبی دارد و با توجه به این سطح علمی و همکاری بین این مجموعه با آموزش و پرورش و نیرو‌های مسلح زمینه رشد ورزش استان به ویژه کشتی را فراهم می‌کند.

دارنده مدال برنز جهان در پایان خاطر نشان کرد: همدلی و هم زبانی حاکم در هیئت کشتی خراسان جنوبی بسیار خوب است و امیدواریم روزی این استان از پنج تیم برتر کشور در رشته کشتی باشد.

رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی نیز در این جلسه گفت: هیئت کشتی خراسان جنوبی یکی از هیات‌های با برنامه کشتی کشور است، چون رئیس این هیات در استان فردی با برنامه است.

نایب رییس و دبیر فدراسیون همچنین در سفر یکروزه خود به خراسان جنوبی در دومین دوره مراسم تجلیل از برترین‌های کشتی این استان در سالن ایثار بیرجند شرکت کردند.

انتهای پیام/

حضور رضایی و لایق در مجمع سالیانه هیئت کشتی استان خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.