سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از نصب تابلوی دزفول براساس اصل تراضی و تعادل، پس از تعیین خط مرزی توسط وزارت کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حیدری، سرپرست فرمانداری ویژه دزفول درخصوص مسائلی که درخصوص نصب تابلوی دزفول گفت: قانون با مسببان و اغتشاشگران با قدرت برخورد می‌شود.

وی اظهار کرد: مسببان این بحران و کسانی که سهوا یا عمدا در شکل گیری اجتماع اعتراضی سی ام بهمن ماه نقش داشتند باید در مقابل قانون و امنیت پاسخگو باشند و قانون از قصور آن‌ها نخواهد گذشت.

حیدری افزود: مخلان نظم که در تخریب اموال عمومی و تعرض به دانشگاه جندی شاپور دزفول شرکت داشتند نیز باید توسط دستگاه‌های انتظامی و امنیتی شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.

رئیس شورای تامین شهرستان دزفول بیان داشت: انتظار ما و مردم نجیب و شهید پرور این شهرستان این است که دستگاه قضایی با قاطعیت نسبت به محاکمه و اشد مجازات این افراد اقدام کند تا خسارات وارده به اموال عمومی و دانشگاه جندی شاپور دزفول و تعرض به حریم شهروندان این شهرستان جبران شوند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تقدیر از حضور موثر نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و همراهی امام جمعه محترم دزفول در نشست شورای تامین استان خوزستان تصریح کرد: در نشست شب گذشته شورای تامین استان خوزستان مقرر شد، هیاتی برای بررسی علل و عوامل شکل گیری بحران و همین طور رسیدگی و اقدامات آشوب طلبان در برهم زدن نظم و امنیت عمومی به ۲ شهرستان سفر کنند.

محمد حیدری اظهار داشت: از مردم صبور، نجیب و همیشه در صحنه دزفول به ویژه خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان و آحاد مردم این شهرستان درخواست می‌شود توطئه سودجویان، فرصت طلبان و معاندان را با هوشیاری هرچه تمام‌تر خنثی کنند و همچون گذشته در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

تابلوی ورودی شهر دزفول از سمت اندیمشک بامداد سه شنبه توسط شهرداری دزفول نصب شد که اعتراضاتی به همراه داشت و در نهایت به پایین کشیدن تابلو ختم شد.

انتهای پیام/گ

تعیین خط مرزی دزفول توسط وزارت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.