تظاهرات جوانان معترض به تغییرات آب و هوایی در پاریس

صد‌ها نفر از جوانان فرانسوی در اعتراض به تغییرات آب و هوایی در پایتخت فرانسه در تظاهراتی خواهان اقدامات بیشتر دولت این کشور و دیگر کشور‌های جهان برای مقابله با اثرات ناشی از این تغییرات شدند.

تظاهرات جوانان معترض به تغییرات آب و هوایی در پاریسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی آ اف پ، صد‌ها نفر از جوانان فرانسوی در اعتراض به تغییرات آب و هوایی در شهر پاریس، پایتخت فرانسه تظاهرات کردند.

حاضران در این تظاهرات با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعار خواهان اقدامات بیشتر دولت فرانسه و دیگر کشور‌های جهان برای مقابله با اثرات ناشی از تغییرات آب و هوایی شدند.

یکی از حاضران در این تظاهرات گفت: وضعیت خوب نیست و باید کار‌های بیشتری صورت گیرد. براساس پیش بینی‌ها اگر وضعیت به همین منوال پیش برود در سال دو هزار و صد، سه چهارم جمعیت کره زمین از بین خواهد رفت. افراد زیادی هستند که به این موضوع واکنش نشان نمی‌دهند. دولت فرانسه برای مقابله با این موضوع وارد شده است، اما تنها مقامات حرف زده اند و اقدامی واقعی مشاهده نشده است.

فرد دیگری گفت: به نظرم ما می‌توانیم که وضعیت موجود را تغییر دهیم. قطعا می‌توان اقدامات خوبی به صورت فردی و در سطح دولتی انجام داد. دولت می‌تواند کار‌های بیشتری انجام دهد. دولت از قدرت لازم برخوردار است و می‌تواند بر شرکت‌ها فشار لازم را وارد کند. این دقیقا همان چیزی است که ما خواهان آن هستیم. ما می‌خواهیم که دولت از ما حمایت کند و به ما ملحق شود. ما می‌خواهیم که دولت به ما کمک کند.

تظاهرکننده دیگری گفت: مقابله با تغییرات آب و هوایی به تلاش همه جانبه بین المللی نیاز دارد وگرنه اقدامات انفرادی موثر نیست. ما در یک سیاره زندگی می‌کنیم و ما تنها در جهان یک کشور نداریم. آلودگی به همه جا منتشر می‌شود و بنابراین باید اقدامی بین المللی برای مقابله با آن صورت گیرد. من تلاش می‌کنم که همه افراد خارجی حاضر در این تظاهرات با هم متحد شوند و با زبان خود خواهان عدالت در زمینه تغییرات آب و هوایی شوند و پیام خود را ارایه کنند.

فردی دیگری گفت: تغییرات آب و هوایی همگان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. این موضوع به آینده ما مربوط می‌شود. این موضوع آینده ما را در خطر قرار می‌دهد و ما باید اقدامی برای مقابله با این موضوع انجام دهیم. برای چهل سال ما تنها بر روی حرف سیاستمداران اعتماد کردیم، اما ما باید راه حل‌های عملی پیدا کنیم. ما باید برای موضوع تغییرات آب و هوایی تظاهرات کنیم و ما باید حتی کار‌های بیشتری انجام دهیم. به نظرم ما حداقل‌ها را انجام داده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار