فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان خبر داد؛

انهدام باند قاچاق در جنوب شرق کشور /کشف یک ونیم تن مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از انهدام باند قاچاق و کشف یک تن و ۶۲۶ کیلو گرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان "سیب و سوران" خبر داد.

انهدام باند قاچاق در جنوب شرق کشور /کشف یک تن و ۶۲۶ کیلو مواد افیونیسردارمحمد قنبری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:ماموران انتظامی شهرستان "سیب و سوران "با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان"یک باند قاچاق مواد مخدر که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودرو‌های تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی را از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران در قالب چند تیم پوششی و رصد مستمر منطقه، سرانجام ظهر روز گذشته مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و با اجرای کمین در مسیر عبور آنها، خودرو وانت حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک درگیری مسلحانه آن را متوقف کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه تکاوران پلیس که ساعتی به طول انجامید ۲ تن از سوداگران مرگ دستگیر و در بازرسی از خودرو وانت، ۹۳۸ کیلو و ۳۵ گرم تریاک، ۲۲۹ کیلو و ۳۵۰ گرم هروئین، ۴۵۸ کیلو و ۹۰۵ گرم حشیش، یک قبضه سلاح گرینف به همراه ۱۰ فشنگ جنگی، یک قبضه کلاش به همراه یک تیغه خشاب حاوی ۱۴فشنگ جنگی و یک قبضه کلت کمری به همراه ۵ فشنگ جنگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در ادامه این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر یک دستگاه پژو ۴۰۵ را که به عنوان راه پاک کن محموله مواد را هدایت می‌کرد را در همان محدوده توقیف کردند.

وی با تقدیر از تلاش ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران و سراوان در انهدام این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی افزود: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند. 

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر در سیستان وبلوچستان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار