سعید آقاخانی درحاشیه پشت صحنه سریال نوروزی «نون.خ»:

برای اولین بار بازیگری و کارگردانی را همزمان تجربه می کنم/ ایفای نقش اصلی «نون. خ» با خودم است

کارگردان سریال نوروزی «نون.خ» از چالش‌های ساخت این اثر تلویزیونی گفت.

برای اولین بار بازیگری و کارگردانی را همزمان تجربه می کنم/ ایفای نقش اصلی «نون. خ» با خودم استبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر مجموعه تلویزیونی «نون. خ» در حاشیه پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: ما یک مجموعه‌ اجتماعی را برای عید آماده می‌کنیم که فضای نویی برای مخاطبان تلویزیون دارد. بخشی از قصه آن در کردستان با لباس و لهجه کردی می‌گذرد. من تجربه کار در تلویزیون را زیاد داشتم؛ این بار در قصه شوخی‌های طنز بسیاری داریم، اما نمی‌توانم قصه را لو دهم.

وی درباره حضور در شهرهای دیگر و تجربه کار در آنجا گفت: کار کردن در دیگر شهر‌ها بهانه‌ای برای نشان دادن فرهنگ و آداب آن شهر است؛ چنین کاری را تا به حال از یک شبکه سراسری نداشتیم. در واقع تصویربرداری و قصه‌گویی در تهران، با نوع پوشش و فرهنگ خاص خیلی تکراری شده است و باید از آن کمی فاصله بگیریم.

آقاخانی درباره دلیل انتخاب این اسم برای این سریال گفت: نام سریال برگرفته از نورالدین خانزاده است؛ برای همین مخفف این اسم و فامیل را برای عنوان سریال انتخاب کردیم. خود من نقش نورالدین خانزاده را ایفا می کنم. در این سریال از بازیگران بومی هم استفاده کردیم.

وی در پایان گفت: اولین بار است که همزمان کارگردانی و بازیگری را تجربه می کنم؛ بسیار کار سختی است اما خوشبختانه شرایط آرام است.  البته هرچه به روز‌های عید نزدیک می‌شویم، استرس کار بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

سعید آقاخانی از دلایل انتخاب اسم سریال نون. خ گفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار