کلاهبرداری با نمایش رسید‌های جعلی

۲ جاعل جوان که با نمایش رسید‌های جعلی پرداخت اینترنتی از کسبه شهر چابهار کلاهبرداری می‌کردند، توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

کلاهبرداری با نمایش رسید‌های جعلیسرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در گفتگو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان گفت: صبح روز گذشته شهروندی با مراجعه به پلیس آگاهی گزارشی مبنی بر کلاهبرداری توسط ۲ جوان مشتری نما ارائه کرد.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده که یک مغازه پارچه فروشی دارد مشخص شد ساعتی پیش ۲ مرد جوان به مغازه مراجعه و پس از انتخاب پارچه مورد نظرشان از طریق برنامه آپ مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار را پرداخت و رسید اینترنتی آن را نشان دادند و پس از خارج شدن این افراد از مغازه با بررسی حساب شخصی اش متوجه می‌شود مبلغی پرداخت نشده و این رسید اینترنتی جعلی بوده است.
سرهنگ کیخای مقدم تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با همکاری شاکی پرونده تصویر فرضی متهمان را ترسیم و تحقیقات خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار عنوان کرد: کمتر از سه ساعت از گزارش کلاهبرداری یکی از تیم‌های پلیس آگاهی متهمان را در حال پرسه زنی در منطقه آزاد شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان که ۲۱ و ۲۳ سال سن دارند پس از انتقال به مقر انتظامی توسط مالباخته شناسایی و در ادامه تحقیقات با توجه به گزارش کلاهبرداری مشابه در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۱۰ فقره کلاهبرداری خرد به مبلغ ۱۰ میلیون ریال برای خرید غذا، لباس، پارچه، پاور بانک و لنز چشم در محدوده منطقه آزاد شهر چابهار اعتراف کردند.

سرهنگ کیخای مقدم خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

کلاهبرداری با نمایش رسید‌های جعلی

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار