تشدید نظارت‌ها بر دفاتر خدمات گردشگری در آستانه عید نوروز در اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تشدید نظارت‌ها بر دفاتر خدمات گردشگری در آستانه عید نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  صغری فرشی،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیکی ایام عید، افزایش تعداد مسافران و گردشگران در اردبیل نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در طی این ماه و تعطیلات عید نوروز افزایش می‌یابد.

وی افزود: در ماه جاری یک مورد بازرسی از چندین واحد خدمات مسافرتی و گردشگری انجام گرفته اند که در این بازدید تذکرات لازم به برخی از این واحد‌ها اعلام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: در این بازدید نماینده انجمن دفاتر به همراه مسئولان بازرسی اداره و چند تن از کارشناسان نظارت گردشگری اداره کل حضور داشتند.

فرشی بیان کرد: با توجه به رویکرد اداره کل میراث فرهنگی و خارج کردن گردشگری استان اردبیل از حالت تک فصلی پیش بینی می‌شود در ایام تعطیلات نوروزی امسال حجم بیشتری از مسافران نسبت به سال‌های گذشته وارد استان شود.

انتهای پیام/ح

افزایش تعداد مسافران و گردشگران در اردبیل

 

برچسب ها: گردشگری ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.