خضری به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

واگذاری کارخانه نیشکر هفت‌تپه به بخش خصوصی منتفی است/ قوه قضائیه به تخلفات سازمان خصوصی سازی ورود کند

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: واگذاری کارخانه نیشکر هفت‌تپه منتفی شده و اولویت واگذاری این شرکت با کارگران مشغول به کار در آن است.


واگذاری کارخانه نیشکر هفت تپه به بخش خصوصی منتفی است/ قوه قضائیه به تخلفات سازمان خصوصی سازی ورود کندرسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از منتفی شدن واگذاری کارخانه نیشکر هفت‌تپه به بخش خصوصی خبر داد و اظهار کرد: کمیسیون با این موضوع شدیدا مخالف است و اولویت واگذاری این کارخانه با کارگران آن خواهد بود.

وی افزود: این شرکت مبالغی را به یورو و دلار دریافت کرده اما حقوق کارگران آن را پایمال کرد.

خضری تصریح کرد: بحث و بررسی‌های کمیسیون اجتماعی باعث شد تا مشکلات این کارخانه تا حدودی حل و موضوع قضایی آن نیز در دست بررسی قرار بگیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مباحثی پیرامون واگذاری کارخانه نیشکر هفت تپه به بخش خصوصی بیان کرد: سازمان خصوصی سازی به مرکزی برای توسعه فساد و رانت تبدیل شده و امیدواریم که قوه قضاییه، دیوان محاسبات و مجلس این موضوع را هرچه سریعتر بررسی کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه نیشکر هفت تپه باید به گونه‌ای باشد که کارگران سهامداران اصلی آن باشند نه اینکه فردی را در رأس آن بگذاریم که هیچ سر رشته‌ای از انجام کار در این کارخانه ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار