مدیر دفتر همکاری‌های بین المللی دانشگاه فنی و حرفه‌ای:

دانشگاه فنی و حرفه‌ای با وزارت آموزش و تحقیقات آلمان کارگاه مشترک برگزار می‌کند

طالبی گفت: اولین کارگاه مشترک دانشگاه فنی و حرفه‌ای با همکاری وزارت آموزش و تحقیقات آلمان در حوزه انتقال فناوری‌های نوین سرمایشی، تهویه، و پمپ‌های حرارتی برگزار می‌شود.

برگزاری اولین کارگاه مشترک با همکاری وزارت آموزش و تحقیقات آلمان در هفته اول اسفندبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فرج‌اله طالبی مدیر کل امور بین‌الملل دانشگاه فنی و حرفه‌ای از برگزاری اولین کارگاه یک روزه مشترک با همکاری وزارت آموزش و تحقیقات آلمان فدرال در اجرای تفاهم نامه منعقد شده در زمینه انتقال فناوری‌های نوین سرمایشی، تهویه، و پمپ‌های حرارتی در اسفندماه خبر داد.

مدیر کل امور بین‌الملل دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای با همکاری موسسه آموزش مشاغل آلمان واقع دردورتموند (GBB)، مرکز اطلاعات فناوری انرژی تهویه و سرمایش (IKKE) مستقر در دویسبورگ و انستیتو طراحی مشاغل نوآور (FIAP) مستقر درکلزنگرشن اولین کارگاه مشترک را با حضور نمایندگان شرکت‌های مذکور و تدریس پرفسور کارستن بیرمان هفت اسفند ۹۷ برگزار می‌کند.

طالبی ادامه داد: در این دوره ۳۰ نفر از اساتید هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تخصص‌های مکانیک و الکترونیک در فرایندی جامع جهت حضور در این دوره انتخاب شدند و قرار است ۱۵ نفر از اساتید برتر جهت شرکت در دوره آموزشی ۱۴ روزه که شهریورماه ۹۸ در کشور آلمان برگزار می‌شود، شرکت نمایند.

وی در پایان افزود: این همکاری علمی بین المللی در چهارچوب پروژه جهانی CC-Iran و با حمایت مالی کامل وزارت آموزش و تحقیقات آلمان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

همکاری علمی بین المللی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار