حاجی بابایی طی اخطاری در صحن علنی:

درآمد ۱۴۰ هزار میلیاردی دولت از محل هدفمندی جزو درآمد‌های عمومی دیده نشده است/ دولت و مجلس اقدام مناسبی انجام دهند

درآمد ۱۴۰ هزار میلیاردی دولت از محل هدفمندی جزو درآمد‌های عمومی دیده نشده استنماینده مردم همدان گفت: حدود ۱۴۰ هزار میلیارد تومان از مجموعه درآمد‌های هدفمندی یارانه‌ها در لایحه بودجه به عنوان درآمد‌های عمومی دولت لحاظ نشده است.


به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در جلسه علنی نوبت عصر امروز ۴ اسفند و  در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور و رسیدگی به تبصره مربوط به هدفمند کردن یارانه‌ها طی تذکری با استناد به ماده ۱۸۲ آیین نامه داخلی اظهار کرد: بر اساس ماده ۳۹ برنامه ششم توسعه دولت مکلف است که موارد مربوط به هدفمندی یارانه‌ها را طی جداولی در بودجه سالانه درج کند همچنین بر اساس ماده ۱۸۲ آیین نامه داخلی مجلس در زمان بررسی سالانه پس از حساب کردن در آمد‌ها و بستن سقف هزینه‌ها مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار می‌گیرد.

وی افزود: بر اساس گزارش‌ها مجموعه درآمد‌های اجرای قانون هدفمندی حدود ۱۴۰ هزار میلیارد تومان است، اما این میزان درآمد در ماده واحده لایحه بودجه به عنوان در آمد‌های عمومی دولت دیده نشده که باید دولت و مجلس در این رابطه اقدام مناسبی انجام دهند.

مسعود پزشکیان که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ گفت: موضوع مطرح شده قابل تامل شده و دولت و کمیسیون تلفیق باید آن را بررسی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار