نمایشگاه بوستان قرآن در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

نمایشگاه بوستان قرآنی در حاشیه مسابقات بین المللی قرآن در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نمایشگاه بوستان قرآن در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شودبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسین سلیمانى مسئول کمیته محتوایى و فرهنگى سى‌و ششمین دوره مسابقات بین‌المللى جمهورى اسلامى ایران گفت: طرح برگزاری نمایشگاه در حال آماده سازی است که در قالب یک بوستان قرآنی در حاشیه مسابقات در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سلیمانی ادامه داد: این بوستان با بخش‌های کودک، نوجوان، خانواده، فروشگاه، وقف، امام زادگان، مسابقات قرآن، حفظ قرآن و فروشگاه محصولات فرهنگی قرآنی فضای معنوی و متنوعی را برای مخاطبان در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه برای نمایشگاه از ظرفیت گروه‌های تبلیغی و طلاب جوان نیز استفاده خواهیم کرد، افزود: نمایشگاه هم‌زمان با مسابقات بین‌المللی قرآن از روز افتتاحیه تا اختتامیه دایر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات بخش بانوان در سالن هتل هما برگزار می‌شود از برپایی نمایشگاه بوستان قرآنی در مکان هتل هما خبرداد.

حجت‌الاسلام سلیمانی همچنین یادآور شد: تلاش شده تا نمایشگاه با کمترین هزینه برگزار شود و این فضا در نمایشگاه‌ بین‌المللی قرآن که بلافاصله از مسابقات برگزار خواهد شد، مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قرآن ، مسابقات قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار