عشایر «قامشلی» سوریه در حمایت از دولت و ارتش این کشور تجمع کردند

شماری از بزرگان قبایل «الشرابیین» و دیگر عشایر عربی شهر «قامشلی» سوریه در حمایت از ارتش این کشور تجمع و اشغالگری آمریکا را محکوم کردند.

عشایر منطقه قامشلی سوریه در حمایت از دولت و ارتش تجمع کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی روسی اسپوتنیک عربی، شماری از بزرگان قبایل «الشرابیین» و عشایر عربی دیگر شهر قامشلی سوریه در حمایت از ارتش این کشور تجمع و اشغالگری آمریکا در این کشور را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع بر لزوم حفظ یکپارچگی ارضی و اتحاد ملت سوریه و پشتیبانی از ارتش این کشور در جنگ با تروریسم تا پاکسازی کامل خاک سوریه تاکید کردند.

این افراد که در محله «طی» شهر قامشلی تجمع کرده بودند، تهدیدات ترکیه را مبنی بر حمله به شمال شرق سوریه محکوم کردند. آن‌ها اعلام کردند: سوریه همچنان در برابر دشمنان و متجاوزان ایستادگی خواهد کرد. رژیم‌ها و حکومت‌های حامی تروریسم اکنون دچار یأس و ناکامی و مزدورانشان در سوریه دچار آشفتگی و سردرگمی شده اند.

تجمع کنندگان افزودند: تهدیداتی که اردوغان در خصوص تجاوز به خاک سوریه و ایجاد منطقه امن مطرح می‌کند نشانه ورشکستگی و نقش برآب شدن توطئه‌ها علیه سوریه است.

شرکت کنندگان در این تجمع همچنین در بیانیه خود حضور غیرقانونی آمریکا در خاک سوریه و هرگونه توطئه چینی و نقشه‌های پلید برای تجزیه سوریه را مردود دانستند. در این بیانیه بر اهمیت هماهنگی دائم با قبایل منطقه الجزیره سوریه و همه اقشار وطن دوست سرتاسر خاک این کشور تاکید شد.

مناطق شمال شرقی سوریه تحت کنترل نیرو‌های سوریه دمکراتیک است که مورد حمایت واشنگتن و ائتلاف بین المللی به‌اصطلاح ضدداعش هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار