با نزدیک شدن به تعطیلات ایام نوروز و شروع مسافرت‌های نوروزی دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات در فسا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدی رئیس جمیعت هلال احمر شهرستان فسا گفت: در این دوره دو روزه که در پایگاه جاده ایی جلیان برگزار شد، بیش از ۴۰ نفر نیروی هلال احمر شهرستان‌های فسا و نی ریز شرکت کردند.

وی، هدف از برگزاری دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات نوروزی را افزایش آمادگی و بالا بردن توان عملیاتی امدادگران و همچنین کاهش تلفات جاده‌ای و افزایش سرعت در خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان در ایام نوروز عنوان کرد.

محمدی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره، توانایی و دانش خود در زمینه‌های کار با تجهیزات امداد و نجات در حوادث جاده‌ای و ترافیکی، استفاده از جدیدترین ابزار‌های امدادی، امداد و کمک‌های اولیه و اطفاء حریق را، مورد بازآموزی قرار دادند.

وی با بیان این که شهرستان فسا به دلیل قرار گرفتن در یک شاهراه مواصلاتی کشور شاهد تصادفات جاده‌ای زیادی است و باید همه دستگاه‌های اجرایی برای کاهش این تلفات کمک کنند افزود:در این دوره برای کمک به مصدومان جاده‌ای جدیدترین و به‌روزترین شیوه امداد و نجات جاده‌ای نیز به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

در ایام نوروز ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و شهری در سطح شهرستان فسا با ۴۰ نفر نیروی داوطلب آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهد بود.
انتهای پیام/م

دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۸

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.