پایان مسابقات فوتبالدستی کاپ آزاد مریوان با معرفی نفرات برتر

رئیس اداره ورزش و جوانان مریوان با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال رومیزی (فوتبالدستی) کاپ آزاد مریوان گفت: این مسابقات با معرفی نفرات برتر در ۲ رده تیمی و دوبل (۲ نفره) پایان یافت.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، منوچهر نصری گفت: مسابقات فوتبال رومیزی (فوتبالدستی) کاپ آزاد مریوان رده سنی آزاد که از پنجشنبه شروع شده بود، شب گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: این با حضور ۲۲ تیم از شهرستان‌های مریوان، پیرانشهر، بانه، سقز، مهاباد، سنندج و تهران در شهرستان مریوان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مریوان بیان کرد: این مسابقات در ۲ رده تیمی و دوبل (۲ نفره) برگزار شد و در پایان طهمورث وطنی، آسو مرادی، سینا موسکی و آرام نجاتی از مریوان مقام اول تیمی را بدست آوردند.

وی یادآور شد: در مسابقات دوبل ۲ نفره نیز نریمان فرجی و آژوان احمدی از مریوان اول شدند، میلاد باقدم و فرهاد مینویی از مریوان دوم و فرهاد امیری و وحید خدری از سنندج مقام سوم را بدست آوردند.

نصری تاکید کرد: شرکت ورزشکاران در این دوره از مسابقات به صورت ارسال دعوتنامه برای نفرات برتر این رشته ورزشی انجام گرفت که برخی از آن‌ها عضو تیم ملی بودند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه این ورزش اعلام کرد و گفت: این مسابقات به مدت سه روز در یکی از باشگاه‌های فوتبالدستی سطح شهر برگزار شد.

مسابقات فوتبال رومیزی (فوتبالدستی) کاپ آزاد مریوان رده سنی آزاد به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۲ تا ۴ اسفند به میزبانی شهرستان مریوان برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.