مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین مرحله آزمون‌های سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی ۱۰ اسفند همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین مرحله آزمون‌های سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی و آزمون متقاضیان صنعت ساختمان ۱۰ اسفند همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود.

خداداد اولیایی اظهار داشت: هشتمین مرحله آزمون‌های سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی و آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع دستی، فرش و ... همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

وی گفت: در این مرحله پنج هزار و ۶۴۸ نفر در آزمون هماهنگ کتبی، ۷۹۷ نفر در آزمون صنعت ساختمان و ۸۵ نفر در آزمون تفاهمنامه در ۷۲ حوزه اصلی و فرعی آزمونی سیستان و بلوچستان نام نویسی و حوزه بندی شده اند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود:۲۷۰ نفر افراد بیسواد و کم سواد نیز در شمار نام نویسی شدگان آزمون‌های صنعت ساختمان و تفاهمنامه قرار دارند.
وی بیان کرد: در مجموع و در سطح سیستان و بلوچستان ۶ هزارو ۵۳۰ نفر متقاضی آزمون‌های مهارتی در این مرحله هستند.
اولیایی گفت: کارت ورود به جلسه داوطلبان شرکت در این آزمون‌ها از ساعت هشت صبح ۶ اسفند آغاز و تا ساعت ۲۴ هفتم اسفند ماه سالجاری از طریق پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور قابل دریافت خواهد بود.
وی افزود: هر آزمون شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌ها که قبلا در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور نام نویسی کرده اند، با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: متقاضیان شرکت در هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال ۹۷ (کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد) که قبلا برای شرکت در آزمون مورد نظر نام نویسی کردند نیز با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی می‌توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

اولیایی افزود: متقاضیان درصورت مواجهه با هرگونه مشکلی می‌توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان محل سکونت خود تماس بگیرند.

انتهای پیام/گ

آزمون‌های سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.