مدیرکل راه آهن جنوب شرق خبرداد:

رشد ۶۹ درصدی ترانزیت کالا از خط ریلی زاهدان - کویته پاکستان

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: ترانزیت کالا از طریق خط ریلی زاهدان - کویته پاکستان در ۱۱ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد رشد داشته است.

رشد ۶۹ درصدی ترانزیت ریلی کالا   از خط ریلی زاهدان - کویته پاکستانمجید ارجونی  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در زمینه بار و ترانزیت توضیح داد: در مدت ۱۱ ماه نخست امسال ۱۴ هزار و ۵۶۲ تن کالا از طریق این خط ریلی به پاکستان ترانزیت شد که نسبت به ۸ هزار و ۶۰۲ تن پارسال رشد ۶۹ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: در مدت ۱۱ ماه نخست امسال ۳۷ هزار و ۱۴۵ تن کالا از طریق این خط ریلی به پاکستان صادر شد که نسبت به ۳۰ هزار و ۹۰۶ تن پارسال رشد ۲۰ درصدی را نشان می دهد.

وی بیان کرد: سیمان، قیر، گوگرد، کاشی، ایزوگام، خرما، گل سرخ و فوتس اویل عمده کالاهای صادراتی از طریق این خط ریلی به پاکستان است.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق ادامه داد: همچنین عمده کالاهای وارداتی در این مسیر کنجد و برنج خوراکی و عمده کالاهای ترانزیتی گوگرد خام است.

وی اظهار کرد: در ۱۱ ماه نخست سال جاری ۱۵۸ رام قطار در این خط ریلی تردد داشته که نسبت به ۱۲۱ رام قطار سال قبل، رشد ۳۱ درصدی را نشان می دهد.

انتهای پیام/گ

رشد ترانزیت کالا از زاهدان به پاکستان

برچسب ها: راه آهن ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار