مدیرکل امور زندان‌ها عنوان کرد:

چهل زندانی قمی در آستانه میلاد حضرت زهرا(س) آزاد شدند/آزادی زندانیان از برنامه های کاری اوقاف است

حجت السلام تهامی گفت:در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)،چهل زندانی جرائم غیرعمد در قم با کمک از محل اجرای نیت موقوفات آزاد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام تهامی مدیرکل امور زندان‌ها میزان محکومیت مالی این افراد بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان بود که با تخفیف و رضایت شاکیان و پرداخت حدود ۲۰۰ میلیون تومان از محل اجرای نیت موقوفات، زمینه رهایی آن‌ها از بند فراهم شد و امروز آزاد شدند.

حجت الاسلام تهامی مدیرکل امور زندان‌ها عنوان کرد: سال گذشته هم ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد به همت اوقاف از محل اجرای نیت موقوفات آزاد شدند.

حجت الاسلام اسکندری مدیرکل اوقاف هم بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال تعداد دیگری از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شوند.

حجت الاسلام اسکندری گسترش وقف در زمینه‌های مختلف و درآمد موقوفات از جمله برای آزادی زندانیان را از برنامه‌های کاری اوقاف اعلام کرد.

مرادی مدیرعامل ستاد دیه هم تصریح کرد: از اول امسال ۲۳۸ زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیران، تخفیف و رضایت شکات، تسهیلات و کمک‌های بلا عوض و همت خانواده آن‌ها از زندان‌های استان رهایی یافتند،وی بدهی این افراد را بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیرعامل ستاد دیه ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال حدود ۵۰ زندانی دیگر جرائم غیرعمد آزاد می‌شوند،در مراسم آزادی ۴۰ زندانی جرائم غیرعمد از محل اجرای نیت موقوفات دو نفر از خیران هم هزینه آزادی ۱۵ زندانی دیگر را متعهد شدند.

حجت الاسلام خلیلی رئیس کل دادگستری هم از دادستان خواست زمینه مرخصی تشویقی زندانیان واجد شرایط را به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) فراهم کند.

در پایان این مراسم از تعدادی از خیران استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

آزادی چهل زندانی از محل اجرای امنیت موقوفات در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار