سروآباد آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

فرماندار سروآباد گفت: ۶۸ واحد اقامتی در این شهرستان آماده اسکان و پذیرش مسافران و مهمانان نوروزی است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کوهسار دادور  فرماندار سروآباد.گفت: تمهیدات لازم برای استقبال و پذیرایی از مسافران، مهمانان و گردشگرانی که در ایام تعطیلات نوروزی به شهرستان سفر می‌کنند، اندیشیده شده است.

وی افزود: تعداد ۶۸ واحد شامل ۲ باب هتل، ۲ خانه معلم، ۵۰ باب خانه مسافر، چهار مدرسه و خوابگاه شبانه روزی، ۲ واحد اقامتگاه بوم گردی و هشت واحد بین راهی در سطح شهرستان آماده پذیرایی، اسکان و پذیرش مسافران و مهمانان نوروزی است.

فرماندار سروآباد از ایجاد یک گشت نظارت و بازرسی مشترک خبر داد و گفت: گشت مشترک از ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اماکن، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای نظارت و پایش قیمت‌ها و بازرسی از واحد‌های خدماتی از ۱۰ اسفند امسال تا پایان اردیبهشت سال آینده فعال می‌شود.

دادور یادآور شد: در این راستا کمیته‌های ۱۰ گانه برای پذیرش و پذیرایی از مهمانان و مسافران شهرستان ایجاد شده است و تمام توان و تلاش خود را برای استقبال و پذیرایی از آنان بکار می‌بندیم.

وی با بیان اینکه سروآباد یک شهرستان گردشگر پذیر و توریستی است، تاکید کرد: همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی به ویژه دهیاران در سطح روستا باید نسبت به معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها شهرستان به مسافران و مهمانان و گردشگران اقدام کنند.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان سروآباد هم گفت: تعداد ۱۰ هزار نقشه راهنمای گردشگری و ۲ هزار بسته فرهنگی برای راهنمایی و معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان آماده شده است.

مصطفی طاهری افزود: کمپ موقت اسکان اضطراری در شهر هورامان تخت برای پذیرش و اسکان مهمانان و مسافران گردشگری ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/م

۶۸ واحد اقامتی در سروآباد میزبان مسافران  نوروزی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.