ثبت نام سه میلیون و ۲۰۰ هزار و ۴۶۴ نفر در استان اصفهان برای کارت ملی هوشمند

معاون آمار و انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان اصفهان گفت:تا کنون سه میلیون و ۲۰۰ هزار و ۴۶۴ نفر از جامعه هدف برای ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام کرده‌اند که این آمار معادل ۸۰ درصد جامعه هدف برای ثبت نام کارت ملی هوشمند است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی یکتامنش  معاون آمار و انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان اصفهان  در خصوص آخرین وضعیت صدور کارت ملی هوشمند در استان اصفهان اظهار کرد: چهار میلیون و ۳۴ هزار و ۹۵۱ نفر  در استان مشمول دریافت کارت ملی هوشمند  هستند و تا کنون سه میلیون و ۲۰۰ هزار و ۴۶۴  نفر از جامعه هدف برای ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام کرده‌اند که این آمار  معادل ۸۰  درصد جامعه هدف برای ثبت نام کارت ملی هوشمند است.

وی افزود: تا کنون دو میلیون و ۹۱۹ هزار و ۹۲۹ نفر در استان اصفهان ثبت نام خود را تکمیل وکارت ملی هوشمند برای آنها صادر شده است.

معاون آمار و انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان اصفهان ادامه داد:  در سال جاری دو میلیون و ۸۴۴ هزار و ۸۱۴ نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند.

یکتامنش با بیان اینکه تاکنون ۲۳۱ دفتر خدمات شهروندی کارت ملی هوشمند در ادارات ثبت احوال، دفاتر پیشخوان دولت و ادارات پست استان برای اخذ کارت ملی هوشمند تجهیز شده است، اضافه کرد: از این تعداد ۱۶۹ ایستگاه ثابت و ۶۲ ایستگاه سیار است.

وی افزود: تا پایان سال جاری آخرین  مهلت ثبت نام برای تعویض کارت ملی و دریافت کارت ملی هوشمند است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین اداره ثبت احوال، دفاتر پیشخوان خدمات دولت،   ادارات پست و یا از طریق پورتال کارت هوشمند ملی به نشانی  www.ncr.it بر روی بستر اینترنت نسبت به ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند. 

 

انتهای پیام/م 

 

هنوز ۸۴۳ هزار نفر اصفهانی برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.