مهدی تاج:

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به زودی انتخاب می‌شود/ نام‌های مطرح شده جدی نیست/با هر سوت داور ۵ بازیکن اعتراض می‌کنند

با هر سوت داور ۵ بازیکن اعتراض می‌کنندرئیس فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال یک مسیر خوبی را طی می‌کند و به زودی انتخاب و معرفی می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،مهدی تاج  رییس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک پروسه است که در فدارسیون در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هر اسمی مطرح شده من نشنیده‌ام، عنوان کرد: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال یک مسیر خوبی را طی می‌کند و به زودی انتخاب و معرفی می‌شود.

تاج در پاسخ به این سئوال که انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال به کدام سبک نزدیک‌تر است، افزود: ساختمان پک را شما بیاید ببنید، یک ساختمان معتبر فوتبالی بوده در آسیا دو کشور از جمله قطر دارد.

وی تصریح کرد: تیم ملی بزرگسال، امید، نوجوانان، جوانان و نونهالان درآن پک یک اتاق دارند و در مجموع همه با یک رویه با هم کار کنند و با هم می‌نشینند و اتاق کنار همدیگر و سیستمی با هم ارتباط دارند و از صدر تا ذیل همین مسیر است و نوجوانان از جوانان، امید از جوانان و بزرگسال از امید بهره می گیرد.

 رئیس فدراسیون فوتبال   گفت: فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال کشور به ترتیب رتبه‌های ۳، ۲ و ۲۲ را در جهان دارد.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری «در هر جایی جزو ۱۰ مقام برتر دنیا باشیم سبب افتخار است»، عنوان کرد: رتبه‌های فعلی فوتبال، فوتسال، و فوتبال ساحلی کشور در دنیا مایه افتخار است .

تاج با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تیم ملی امید ایران بعد از سال‌ها بتواند در جمع المپیکی‌ها قرار بگیرد، ابراز کرد: فوتبال در نشاط اجتماعی جامعه نقش بسزایی دارد به گونه‌ای که اوقات فراغت مردم به ویژه جوانان را پر می‌کند و به نوعی بزرگترین همایش‌های انسانی کشور را ما ایجاد می‌کنیم و صد‌ها هزار نفر را در هفته به ورزشگاه می‌آوریم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: اعتراض به داوری باید به حداقل برسد، زیرا هم اکنون با هر سوت داور ۵ بازیکن اعتراض می‌کنند، برخی موقع سر یک سوت دو تیم اعتراض می‌کنند، چون عادت شده و باید داد بزنند.

 وی تاکید کرد: روزی صدا و سیما با برنامه‌های مختلف فوتبال را به خانه‌های مردم برد، ولی هم اکنون این فوتبال بوده که تلویزیون را به منازل برده است.

تاج با اشاره به اینکه مفت‌تر از فوتبال کالایی نداریم، افزود: پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون ورزشی از جمله پخش و تحلیل فوتبال است، ولی هزینه آنچنانی برای تلویزیون ندارد.

انتهای پیام/س

سفر تاج به یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.