افتتاح ۹۸طرح محرومیت زدایی در قم

۹۸طرح عمرانی محرومیت زدایی به همت قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی سپاه امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) ۹۸ طرح عمرانی محرومیت زدایی در قم افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل ساخت، تعمیر و تکمیل مسجد حسینیه، مدرسه، مسکن محرومان، خانه عالم، مرمت قنوات، آبرسانی روستایی و کشاورزی، راهسازی، کارگاه اشتغال و گلزار شهداست که به همت بسیج سازندگی و قرارگاه آّبادانی و پیشرفت سپاه امسال اجرا و تکمیل شده است.

نیمی از هزینه سه و نیم میلیاردی اجرایی این طرح‌ها را قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه، دستگاه‌های اجرایی و نیم دیگر را خیران و مردم تامین کرده اند.

سردار حزنی فرمانده قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه هم با بیان اینکه تا به حال یک ۱۳۶۰ طرح عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در استان قم اجرا شده است تصریح کرد: البته عقب ماندگی‌های قم جبران نشده است که باید جبران شود.

وی ساخت و تعمیر مسکن محرومان، آبرسانی و طرح‌های اشتغال زایی را از اولویت‌های ماموریت قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه اعلام و بر آمادگی برای ساماندهی حاشیه نشینی در قم با همکاری دستگاه‌های مسئول تاکید کرد.

همچنین ۸۴ جهیزیه شامل پانزده قلم کالای اساسی ساخت ایران، به زوج‌های جوان استان اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب گفت: تا پایان امسال با تکمیل ۲۲ طرح عمرانی دیگر در مناطق محروم، طرح‌های افتتاحی به ۱۲۰ طرح می‌رسد.

سرهنگ دستوری گفت: اجرای ۵۱۴ طرح عمرانی و اشتغال زایی در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهر، و تامین پانصد جهیزیه برای زوج‌های جوان از مهمترین برنامه‌های سال ۹۸ است.

انتهای پیام/الف

افتتاح ۹۸طرح محرومیت زدایی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار