معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

شرکت‌های دانش بنیان در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی موفق عمل کرده اند

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: در نظام اسلامی فضای مناسبی برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان مهیا شده است و این شرکت ها در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی موفق عمل کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی  نخبگان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: فضای خوبی برای فعالیت جوانان ایده پرداز و خوش فکر که جسارت تبدیل ایده‌های خود به محصول را دارند ایجاد و چشم انداز روشنی برای آنها ترسیم شده است.

ستاری افزود : ایده های جوانان خوش فکر  می‌تواند به تولید ثروت منجر شود.

وی افزود: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد دانش محور حمایت  از شرکت‌های دانش بنیان با جدیت ادامه دارد و بسیار امیدواریم در آینده تعدادی زیادی از ان‌ها به شرکت‌های بزرگی تبدیل شوند که قدرت صادرات خوبی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین هم در این دیدار گفت: اگر بخواهیم اساس و شالوده کار خود را با دین منطبق کنیم، باید اولویت‌بندی و هوشمندانه عمل کردن را در تمام امور مورد توجه قرار دهیم..

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به اهمیت تقوا نیز اشاره کرد گفت: تقوا عقل را دانا و اراده را توانا می‌کند و انسان‌های بزرگ با همین دو عنصر توانسته‌اند کار‌های بزرگ انجام دهند.

وی افزود: تقوا در سیاست کمک می‌کند تا شیاطین در انسان نفوذ نکنند و انسان با اراده و قدرت در مقابل نفوذ آن‌ها ایستادگی کند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی توجه به اقامه نماز را ضروری عنوان کرد و ابراز داشت: فعالیت‌ها و پیشرفت‌های علمی، جلوه دیگری از اقامه نماز است؛ همانطور که شهید ستاری‌ها در دوران دفاع مقدس با مبارزه علیه دشمنان و مستکبران، نماز را اقامه کردند.

امام جمعه قزوین با اشاره به علم و فناوری تصریح کرد: اینکه در حوزه علمی و فناوری به توانمندی‌های افراد نگاه شود، نه به ثروت و جایگاه، حرکت در مسیر اعتلای کرامت انسان‌ها است که بسیار مورد توجه خدای متعال قرار دارد.

انتهای پیام/ک

دیدار معاون علمی رییس جمهور با امام جمعه قزوین

برچسب ها: اخبار علمی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار