حمید گودرزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اجرای «پنج ستاره» برایم جذاب بود/ هدف ما بالابردن سطح اطلاعات عمومی مخاطبان است

حمید گودرزی ضمن ابراز رضایت از اجرای برنامه «پنج ستاره»، از هدف اصلی سازندگان این برنامه گفت.

اجرای «پنج ستاره» برایم جذاب بود/ هدف ما بالابردن سطح اطلاعات عمومی مخاطبان استحمید گودرزی مجری برنامه «پنج ستاره» در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اجرای این برنامه گفت: اجرای برنامه «پنج ستاره» خیلی جذاب است و در این مدت تلاش کردم به شکلی ویژه آن را اداره کنم و با پرسیدن سوالات متعدد در برنامه سطح اطلاعات مخاطبان را افزایش دهم

وی در خصوص گفتگوی مستقیم با مردم در روابط عمومی سازمان اظهار داشت: گفتگوی مستقیم با مخاطبان بسیار لذت بخش است و یک رابطه صمیمی را ایجاد می‌کند. این دیده شدن مهر تاییدی بر موفقیت برنامه است. البته مخاطبان نکات خوبی را هم در مورد برنامه و هم به لحاظ زیرساخت‌ها و هم سوالات طرح شده، عنوان کردند که می تواند در کیفیت برنامه موثر باشد.

گودرزی در ادامه افزود: برخی از مردم گاهی در پاسخ به سوالات اپلیکیشن به مشکلاتی برخوردند که به آن اشاره کردند. به زودی در جهت رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور در این برنامه و اولین اجرایش در قاب تلویزیون تصریح کرد: برای اولین بار اجرای برنامه‌ای را تجربه کردم که برایم لذت بخش بود. تا امروز تلاش کردم تا با نحوه اجرایم بتوانم سطح مسابقه را بالا ببرم.

این بازیگر در پایان به تأثیر برنامه در افزایش سطح اطلاعات عمومی مردم اشاره و خاطرنشان کرد: باید سطح اطلاعات عمومی مردم را بالا ببریم تا در محافل مختلف بتوانند مشارکت و اظهار نظر کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار