پربازدید‌های وبگردی؛

اعتراف جنجالی رئیس FATF/ دیدگاه‌های مقام معظم رهبری درباره ظریف/ چه چیزی ظریف را به استعفا وا داشت؟/ جنایت هولناک در مشهد/ قیمت خودرو تا چه میزان افزایش می یابد!؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

آیا اجنه ‌قادر به ورود در زندگی ما هستند؟ / سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران چیست؟ / بیماری مرموز آقای خوش صدا دقیقا چیست؟ / از هراس یانکی‌ها در خلیج‌فارس تا تحقیری که تاریخی شد


اتهامات برادر رئیس جمهور در دادگاه چیست؟

نمایندگان مجلس نسبت به عدم انتشار محتوای دادگاه رسیدگی به پرونده برادر رئیس جمهور انتقاد دارند و از رئیس قوه قضائیه می‌خواهند که محتوای این جلسات در دسترس عموم قرار گیرد.


اعتراف جنجالی رئیس FATF / دلار ۱۴ هزار تومانی نتیجه تلاش ما بود + فیلم

در حالی برخی مقامات دولتی بر ضرورت تصویب لوایح الحاق ایران به پالرمو و CFT در مجمع تاکید دارند که مقامات ارشد آمریکایی به شدت موافق ایجاد این زیرساخت‌ها توسط ایران هستند.


آیا حقوق کارگران در سال آینده افزایش می‌یابد؟

یک نماینده مجلس جزئیاتی از پیشنهاد جدید نمایندگان برای افزایش حقوق کارگران در سال ۹۸ را تشریح کرد.


دیدگاه‌های مقام معظم رهبری درباره ظریف

در این مطلب مروری کوتاه داریم بر تعابیری که رهبر انقلاب درباره محمدجواد ظریف به کار برده‌اند.


زیر و بم استعفای وزیر امور خارجه / چه چیزی ظریف را به استعفا وا داشت؟

اختلاف نظر روحانی و ظریف گرچه در علن و رسانه‌ها چندان بازتاب نداشت، اما در بین اهالی رسانه با توجه به سوابق قبلی، یکی از انگیزه‌های کناره‌گیری ظریف عنوان شده است.


جنایت هولناک در مشهد/از توهین در لایو اینستاگرام تا قتل جوان مشهدی + تصاویر

وقتی به جاده سیمان و مقابل منزل سجاد رسیدیم، او در حیاط را گشود و مقابل من قرار گرفت. آن لحظه من شیشه نوشابه‌ای را که از یک فروشگاه مواد غذایی برداشته بودم به سوی سجاد پرت کردم.


ظریف بالاخره علت اصلی استعفایش را اعلام کرد

محمد جواد ظریف گفت: به عنوان وزیر خارجه وظیفه داشتم به خاطر منافع ملی و اقتدار کشور در برابر رعایت نشدن جایگاه وزارت خارجه واکنش نشان دهم.


ماجرای استعفای ظریف چه بود؟

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ماجرای استعفای ظریف از وزات خارجه می‌گوید: اختلافات وزیر امور خارجه با برخی از دولتی‌ها مسبوق به سابقه است و پیش از این نیز برخی اتفاقات رخ داده بود.


قیمت خودرو تا چه میزان بالا خواهد رفت؟

هم‌اکنون قیمت خودرو‌های داخلی افزایش شدید داشته و جالب این‌که ترمزی برای این بازار نیز وجود ندارد و گویی از زمانی که وزیر صنعت معرفی شد، بازار خودرو دربست در اختیار دلالان و خودروسازان قرار گرفته است.


متفاوت‌ترین نما از شانگهای + تصویر

شانگهای از مهم‌ترین بنادر اقتصادی جهان در چین است که به شهر آسمان خراش‌ها شهرت دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار