در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) صورت گرفت؛

اهداء گل به بانوان تهرانی توسط ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) به بانوان و مادران شهر تهران یک شاخه گل اهداء کرد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و پاسداشت مقام مادر و روز زن، در اقدامی فراگیر از سوی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور به بانوان و مادران شهر تهران یک شاخه گل اهداء شد.

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور در راستای عمل به وظایف ذاتی و قانونی خود در خصوص اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر همگانی که مراتب آن قلبی، زبانی، نوشتاری و عملی است، در مناسبت پربرکت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اقدام به این برنامه عمومی در سطح شهر تهران کرده است که با استقبال گسترده مردم و واکنش‌های مثبت بانوان روبرو شد.

اهداء گل به بانوان تهرانی توسط ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر

این ستاد در راستای رویکرد جدید خود، بر تعامل هرچه بیشتر با عموم اقشار و آحاد جامعه با هدف فرهنگ سازی و اخلاق مداری به منظور مشارکت همه مردم در اقامه، ترویج و فراگیری معارف ناب اخلاقی در جامعه و جلوگیری از کج رفتاری ها، بداخلاقی‌ها و منکرات در سطوح خرد و کلان کشور تاکید دارد.

اهداء گل به بانوان تهرانی توسط ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
عکس های ستاد امر به معروف راجع به حجاب را دیدم تشکر به نظرم بهتر بود به خانم های محجبه میداذید