عقد توافق نامه احداث مدارس در سه شهرستان منطقه آزاد ماکو

با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی، توافق نامه احداث مدرسه در سه شهرستان شمال استان به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،آیدین رحمانی رضائیه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی که به منظور بررسی و رسیدگی به وضعیت مدارس به شهرستان شوط سفر کرده بود، در دیدار با حسن عبدالهی اصل فرماندار و حبیبی معاون فنی نوسازی مدارس و امان الله پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوط و بازیار معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد ماکو توافق نامه احداث مدرسه در سه شهرستان منطقه آزاد ماکو را امضا کردند.
 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  اظهار کرد: بر اساس این تفافق نامه مقرر گردید در منطقا آزاد ماکو مدرسه ۹کلاسه آداغان، در شهرستان شوط مدرسه ۱۰کلاسه یولاگلدی و در شهرستان پلدشت مدرسه ۸کلاسه قیرکندی احداث شود.
 
در ادامه این سفر رحمانی رضائیه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و حبیبی معاون فنی و هیئت همراه و عبدالهی اصل فرماندار شهرستان شوط و امان الله مدیر آموزش و پرورش شوط از وضعیت تنها مدرسه کار و دانش دخترانه سعادت شهرستان شوط بازدید کردند.
 
انتهای پیام/م

 

ساخت مدرسه در شمال استان آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.