چالش بازیکنان استقلال و تیم ملی فوتبال ادامه‌دار می‌شود

تیم فوتبال استقلال تهران بازی‌های حساسی را پیشِ‌روی دارد و برخی بازیکنان امید این تیم نمی توانند درشرایط فعلی به تیم ملی امید ملحق شوند.

چالش بازیکنان استقلال و تیم ملی فوتبال ادامه دار می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی های تیم امید در مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین به ترتیب با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در حالی برگزار می‌شود که این تیم برای برگزاری اردوی پیش از این رقابت‌ها از شنبه ۱۱ اسفند ماه اردویی را در تهران در دستور کار قرار می‌دهد.

رضا آذری، امید نورافکن، مهدی قائدی، مهدی نوراللهی و اللهیار صیاد منش پنج بازیکنی هستند که از لیست شفر برای تیم امید انتخاب شدند و کرانچار سرمربی تیم ملی امید برای حضور در رقابت‌های فروردین به این بازیکنان نیاز دارد و این موضوع در حالی رخ داده که شفر سرمربی آبی پوشان پایتخت نیز از میان ۵ بازیکن دعوت شده نیاز مبرمی به دو بازیکن از این لیست دارد.

اردوی تیم امید در روز ۱۱ اسفند ماه با سفر قطر استقلالی‌ها مواجه شده و بدون شک رقابت آبی‌ها برابر الدحیل باعث می‌شود تا شفر از دادن صیادمنش و نورافکن و البته شاید آذری به تیم امید خودداری کند و این بازیکنان را به قطر ببرد و در نهایت دیگر آبی پوشان باقی مانده از استقلال زیر نظر کرانچار تمرینات خود را دنبال کنند.

طبق اعلام مدیران استقلال احتمالا به دلیل فشردگی مسابقات این تیم، صیاد منش و نورافکن دیر‌تر به اردوی امید اضافه می‌شوند تا شفر بتواند از حضور آن‌ها در رقابت‌های آسیایی و لیگ برتر بهره ببرد چرا که سرمربی استقلال حساب ویژه‌ای روی این بازیکنان باز کرده است.


بیشتر بخوانید:

پیشگیری استقلال از سرقت دومین الماس سیاه

رمز گشایی از ماجرای دوپینگ آقای «ر.ب»/ متهم در کدام تیم پرطرفدار پایتخت است؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
استقلالی ها هرسال این گزافه گویی را می زتید . خوبه خودتون به خودتون دلداری بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
این حرفا بی معنیه که استقلال بزرگ با رفتن این چند نفر ضعیف میشه استقلال اونقدر قویه که حتی اگه رحمتی، منتظری، وریا غفوری و امید ابراهیمی هم از تیم بروند باز هم تیممون قهرمان ایران و آسیا میشه، شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
هم بازیهای آسیایی استقلال مهمه وهم تیم امید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
چهارستون تیم ملی راهمین تیم استقلال نگاه داشته وجمله بعدی بگم پولهای میلیاردی فوتبال مارا به جاهایی میبرد که نباید ببرد من ۷۰سال سن دارم از باشگاه منچستریونایتید پیشنهاد پنج هزار میلیاردی پوندی داشتم فعلا میخام برای نیم استقلال مربی گری کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
خواهشن انقدر مسائل بیهوده (فوتبال ) رو مطرح نکنید، این بحثا چه دردی از جامعه برطرف میکنه!

یکی دیگه پولش رو میگیره مردم باید حرث بخورند!

واقعا چرا؟؟ باید این مسائل چیپ از سمت شما مطرح بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ***
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
اقا ما بعنوان هوادر تیم استقلال و صاحبان اصلی استقلال راضی نیستیم بازیکنامون برن
آخرین اخبار