۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون دلار صادرات از مرز‌های کرمانشاه انجام شد

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون دلار صادرات از مرز‌های استان انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۴۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن دارابی مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : طبق آمار ارائه شده توسط گمرک در ۱۱ ماه سپری شده از سال جاری ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون دلار صادرات از مرز‌های استان انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۴۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی گفت : با عملیات اجرایی طرح جامع گمرک پرویزخان شاهد ساماندهی بهتر این پایانه مرزی بسیار مهم و خدمات رسانی بهتر باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: در مدت ۱۷ ماه حضور بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه، شاهد صادرات سه میلیارد و ۷۲۰ میلیون دلار کالا از مرز‌های استان بوده ایم که نسبت به مدت مشابه قبل از آن یک افزایش ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: استاندار کرمانشاه در این مدت توانسته است از ظرفیت مرز به عنوان یک مزیت رقابتی برای توسعه استان و بهبود معیشت مردم منطقه بهره بگیرد.

دارابی تصریح کرد: از زمان حضور آقای بازوند در جایگاه استاندار کرمانشاه، با وجود وقوع حوادث تلخی مانند زلزله، شاهد بهبود چشمگیر صادرات استان بوده ایم.

 

 

انتهای پیام/د

رشد ۴۶ درصدی صادرات از گمرکات کرمانشاه

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار