نخستین حضور سوارکاران کردستانی در رقابت‌های بین المللی جام امیر قطر

آرش میهمی سوارکار کردستانی همراه با تیم ملی سوارکاری کشورمان برای نحستین بار به منظور حضور در رقابت‌های بین المللی سوارکاری جام امیر قطر به این کشور سفرکرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سوارکاران ملی پوش کشورمان به منظور حضور در رقابت‌های بین المللی سوارکاری استقامت قطر از روز چهارشنبه  ۸ اسفندماه تهران را به مقصد قطر ترک کرده اند.

بر این اساس، رقابت‌های بین المللی جام سوارکاری استقامت قطر که با عنوان "جام شمشیر امیر قطر" شناخته می‌شود با حضور کشور‌های مختلف جهان به میزبانی این کشور طی روز‌های آینده برگزار می‌شود و سوارکاران مسافت ۱۲۰ کیلومتری این مسابقات را می‌پیمایند.

بر اساس آئین نامه فدارسیون سوارکاری نفرات برتر رنکینگ سوارکاری کشور با توجه به کسب بالاترین امتیاز و عملکرد مناسب در سال گذشته و گذراندن اردوی آمادگی به عنوان نفرات تیم ملی ایران جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده اند و برای نخستین بار در تاریخ سوارکاری استقامت ایران در این رویداد بین المللی شرکت می‌کنند.

گلناز مرادی فرد، علی مرادنژاد، علی محمدی و آرش میهمی سوارکار کردستانی نفرات تیم ملی سوارکاری کشورمان را تشکیل می‌دهند و به نمایندگی از ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

آرش میهمی متولد سال ۱۳۷۶ سنندج است که عناوین مختلف استانی، منطقه ایی و کشوری و ده سال سوارکاری استقامت به صورت حرفه‌ای را در کارنامه ورزشی خود دارد.

رقابت‌های بین المللی سوارکاری استقامت "جام شمشیر امیر" قطر روز جمعه ۱۰ اسفندماه با حضور سوارکاران مطرح جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

سوارکاران کردستانی برای حضور در رقابت های جام امیر قطر اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.