پیشکسوتان "خاطره انگیز ساینای کردستان" در رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان بسکتبال منطقه دو کشور بر سکوی قهرمانی ایستادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسابقات بسکتبال رده سنی پیشکسوتان آقایان منطقه ۲ کشور با حضور تیم‌های پیشکسوتان خوزستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و کردستان به مدت پنج روز از ۶ اسفندماه و به میزبانی سنندج  در سالن آزادی این شهرستان برگزار شد.

تیم پیشکسوتان ساینای کردستان در این رقابت‌ها با شکست تیم‌های کرمانشاه، چهار محال بختیاری، خوزستان به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

بلندقامتان پیشکسوت کردستانی در دیدار پایانی مقابل تیم گیلان پیروز شدند وبر سکوی نخست قهرمانی منطقه دو کشور ایستادند و به این ترتیب به عنوان تیم نخست منطقه دو کشور همراه با تیم گیلان به دور بعد صعود کردند.

رقابت‌های بسکتبال قهرمانی پیشکسوتان کشور در دو منطقه یک و دو برگزار می‌شود که در پایان از هر گروه دو تیم به مرحله پایانی راه پیدا می‌کنند.

تیم‌های پیشکسوتان خوزستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و کردستان تیم‌های حاضر در منطقه دو کشور و تیم‌های استان‌های سمنان، البرز، اصفهان، سیستان و بلوچستان، گلستان و تهران، درتیم‌های حاضر در رقابت‌های بسکتبال پیشکسوتان منطقه یک کشور هستند.

انتهای پیام/ع

درخشش پیشکسوتان بلندقامت کردستانی در رقابتهای کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.