حمایت همه جانبه از پشتیبانان طرح الگوی نوین توسعه مشاغل

معاون پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: حمایت همه جانبه از پشتیبانان طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی درجهاددانشگاهی استان کرمانشاه در دستور کار است.

حمایت همه جانبه از پشتیبانان طرح  الگوی نوین توسعه مشاغلبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سیامک آزادی معاون پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با تشریح فرایند اخذتسهیلات پشیبانان مشاغل خانگی و الزامات آن، گفت: حمایت همه جانبه از پشتیبانان این طرح درجهاددانشگاهی استان کرمانشاه در دستور کار است.

وی با بیان اینکه دراین طرح  جهاددانشگاهی به عنوان یک حلقه واسط، اجزای زنجیره ارزش ارتباط بین ذینفعان را تسهیل می‌کند، افزود: هماهنگی با پنج پشتیبان جهت تدوین استاندارد‌های آموزشی با محوریت نیاز بازار انجام شده است.

آزادی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی برای  معرفی متقاضیان مستقل طرح به پشتیبانان شناسایی شده در حال اجراست، گفت: جهادانشگاهی به عنوان یک نهاد تسهیلگر در حال شبکه سازی کسب و کار‌های خانگی  در این بخش است.

وی ادامه داد: فروشگاه‌های اینترنتی موفق در کشور شناسایی شدند و در حال معرفی محصولات قابل اراِیه این طرح به آنان هستیم.

معاون پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در پایان گفت: بررسی چالش‌های پشتیبانان و راهکار‌های پیشروی جهت تسهیل این طرح از اولویت‌های جهاد دانشگاهی است.

انتهای  پیام/ز


 

 جهاد دانشگاهی  حلقه واسط، اجزای زنجیره ارزش ارتباط

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار