فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء سپاه:

باید زمینه حضور مردم در عرصه‌های اقتصادی فراهم شود

سردار حزنی گفت: برای افزایش قدرت اقتصادی مردم باید زمینه حضور آنها در عرصه‌های مختلف اقتصادی فراهم شود.

با برنامه ریزی؛ ناکارامدی اقتصاد م عیشت را برطرف خواهیم کردبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سرتیپ دوم پاسدار سید ضیاء الدین حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء اظهار کرد: باید زمینه حضور مردم در عرصه‌های اقتصادی فراهم شود تا دولت و مردم از نظر اقتصادی قوی شوند که اگر روال اقتصادی کشور خلاف این موضوع باشد نتیجه چندان مثبتی در پی ندارد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه سپاه در تمام حوادث در کنار مردم خواهد بود، گفت: رسالت پاسداری ایجاب می‌کند برای محرومیت زدایی مناطق مختلف کشور همچون سیستان و بلوچستان فعالیت‌های مختلفی انجام دهیم.

وی افزود: اگر نمی توانیم محرومیت را ریشه کن کنیم باید تلاش کنیم که لااقل میزان آن را در کشور کاهش دهیم که این امر با فعالیت‌های جهادگرانه امکانپذیر است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء سپاه با تاکید بر اینکه مشکلات شهرستان اردستان را از زبان مسئولان شنیده‌ایم و سعی خواهیم کرد این مشکلات را رفع کنیم، گفت: قصد داریم معیشت مردم و ناکارآمدی اقتصاد را در جامعه با برنامه ریزی‌های مناسب برطرف کنیم و بر این اساس قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در کل کشور در راستای برطرف کردن محرومیت‌زدایی تلاش خواهد کرد.

سردار حزنی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرستان اردستان کم شدن جمعیت است که باید ریشه یابی شود، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با حمایت بسیج سازندگی استان اصفهان پروژه‌های خوبی را در شهرستان اردستان به سرانجام برسانیم.

وی افزود: موضوع استقرار مردم در روستا‌ها از اولویت‌های ما است تا با ماندن مردم در روستا‌ها امنیت پایدار به وجود بیاید و در بخش بعدی اشتغال و موضوع آب می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء سپاه افزود: تاکنون توانسته ایم ۷۷ هزار سری جهزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در کشور به زوج‌های جوان اهداء شده است.

وی ابراز کرد: به مدت یک هفته استقرار بیمارستان صحرایی در چند نقطه شهرستان اردستان برنامه ریزی شده است که به زودی عملیاتی خواهد شد و خدمات رایگان را به مناطق محروم شهرستان ارائه خواهند کرد.

انتهای خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار