تک بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی/ نورافکن و آذری محروم نمی‌شوند

از ۵ بازیکن دعوت شده تیم فوتبال استقلال به اردوی تیم ملی امید ایران، تنها مهدی قائدی از ابتدا در تمرینات این تیم شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی از ۱۲ اسفند آغاز می‌شود که زلاتکو کرانچار ۳۰ بازیکن را به این اردو دعوت کرد تا تمرینات آماده سازی، تاکتیکی و روحی و روانی را آغاز کند تا یوز‌های جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید ایران) آماده رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ شوند.

شاگردان کرانچار که در دی ماه ۱۳۹۷ در تورنمنت قطر به قهرمانی رسیدند، باید در مقدماتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هدایت کرانچار در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در ورزشگاه شهید دستگردی مسابقه دهند و امیدوار هستند تا به مرحله بعد راه یابند. البته در این راه کادرفنی و مسئولان تیم امید مشکلات زیادی دارند و اصلی‌ترین آن موضوع بازیکن ندادن باشگاه‌ها است.

استقلال تهران در تیم ملی امید ۵ بازیکن دارد که اللهیار صیادمنش به دلیل مصدومیت حضور ندارد و ۳ بازیکن دیگر نیز همراه با بازیکنان استقلال به قطر رفتند تا آماده بازی با الدحیل شوند و در شروع تمرینات کرانچار حضور ندارند تا مهدی قائدی تنها ملی پوش استقلال در اردوی تیم امید باشند.

البته رضا آذری و امید نورافکن به دلیل هماهنگی با کادرفنی تیم ملی امید به دلیل غیبت در تمرینات محروم نمی‌شوند و می‌توانند پس از بازگشت از قطر کار خود را دنبال کنند.

استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در دوحه به مصاف الدحیل قطر می‌رود و ۳ بازی تیم ملی امید هم مقابل ترکمنستان، یمن و عراق است.

همچنین کادرفنی تیم ملی امید درصدد است تا به جای صیادمنش، بازیکن دیگری را به تیم دعوت کنند تا با بازیکنان بیشتری در تمرینات حضور یابند.


بیشتر بخوانید:

خواسته ما تعطیلی لیگ است/ اردوی تیم ملی امید با حضور تمامی نفرات انجام می‌شود

محل تمرین تیم ملی فوتبال امید مشخص شد

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران با ویتنام و اردن قطعی نیست


انتهای پیام/

تمرینات تیم ملی فوتبال امید ایران از فردا شروع می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
اینکه شد 4 تا