مدیران حق ندارند خودسرانه کالا‌ها را در انبار نگهداری کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم نباید یک ساعت هم در انبار‌ها معطل بماند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که امروز (۱۲ اسفند) برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن بازار شب عید و لزوم تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم، بیان کرد: نباید اجازه بدهیم اقلامی که برای نیاز مردم تامین شده حتی یک ساعت هم در انبار‌ها بماندهمین نگه داشتن کالا‌ها در انبار باعث نارضایتی بین مردم خواهد شد و مدیران حق ندارند خودسرانه نسبت به نگهداری کالا‌ها و عدم توزیع آن اقدام کنند.

حاتمی با بیان اینکه برای تنظیم بازار شب عید برنامه‌های متعددی از جمله برپایی نمایشگاه و همچنین فروش‌های فوق العاده در نظر گرفته شده است، افزود: کالا‌های مختلفی در این ایام توزیع می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به گوشت، مرغ، حدود هزار تن شکر  اشاره کرد.

وی از تامین حدود ۱۶۰۰ تن میوه برای شب عید مردم استان نیز خبر داد و عنوان کرد: مراکز عرضه میوه به تعداد مناسب برای استان در نظر گرفته شده و امیدواریم توزیع میوه ظرف ۱۰ روز آینده آغاز شود.

انتهای  پیام/ز

 

تامین حدود ۱۶۰۰ تن میوه برای شب عید مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
حالا که دارند انبار میکنند...