نامزدهای انتخابی فدراسیون کاراته تحمت حمایت وزارت ورزش نیستند / کاراته کاها در اتریش درخشیدند

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته گفت: هیچ یک از نامزد‌های انتخابات فدراسیون کاراته تحت حمایت وزارت ورزش و جوانان نیستند.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شایعه حمایت وزارت ورزش از ۲ نفر از نامزد‌های ریاست فدراسیون کاراته و رد این اخبار از سوی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: صحبت‌های داورزنی حقیقت دارد و هیچ یک از گزینه‌ها تحت حمایت وزارت ورزش و جوانان نیستند.

وی افزود: انتخابات رئیس فدراسیون کاراته با حضور ۱۰ نامزد در روز پنجشنبه ۲۳ اسفند ماه برگزار می‌شود.

آشوری در ادامه درباره حضور کاراته کا‌های تیم ایران در رقابت‌های کاراته وان سری آ. اتریش گفت:  ۲ نفر از بانوان در بخش کاتا و ۵ نفر در بخش کمیته اعزام شدند که با توجه به حضور ۲ نفر از آن‌ها در فینال یک نتیجه عالی محسوب می‌شود و از آقایان یک نفر در بخش کاتا و ۱۴ نفر در بخش کمیته شرکت کردند که یک نفر آن‌ها فینالیست و دو نفر دیگر به دیدار رده بندی رسیدند.

دبیر فدراسیون کارانه درباره نتایج کسب شده توسط تیم اعزامی ایران در این مسابقات گفت: نتایج منطقی و قابل قبول هستند و به دلیل احتمال حذف کاراته از المپیک ۲۰۲۴ همه کشور‌ها با تمام توان و سرمایه گذاری زیاد در این رقابت‌ها حاظر شدند.

آشوری در ادامه دلیل کسب نتایج ضعیف توسط حمیده عباسعلی، امیر مهدی زاده و سجاد گنج زاده را پرفراز و نشیب بودن رشته کاراته نسبت به سایر رشته‌ها دانست.

محسن آشوری در همچنین از کسب دو مدال طلا توسط کاراته ایران در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو در کشور ژاپن خبر داد.


بیشتر بخوانید: کاراته ایران در انتظار کسب مدال‌های جهانی


انتهای پیام/

 

نفرات اعزامی به اتریش درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار