ماجرای ممنوعیت برگزاری دیدار‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

مدیر روابط عمومی ورزشگاه آزادی به برگزار نشدن بازی‌های تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در این استادیوم واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ۳ هفته پیش سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد با توجه به اینکه طبق قانون کل قرارداد‌های تبلیغاتی رقابت‌های لیگ برتر منحصرا در اختیار سازمان لیگ است، مسئولان ورزشگاه آزادی نمی‌توانند در زمان برگزاری بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه به صورت مستقل تبلیغات انجام دهند.

سازمان لیگ حتی اعلام کرد در صورتی که مسئولان ورزشگاه آزادی روی این موضوع اصرار داشته باشند بازی‌های خانگی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه دوم معرفی شده آن‌ها به سازمان لیگ یعنی ورزشگاه تختی برگزار می‌شود. از طرفی امروز (یکشنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه با توجه به بدهکاری استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی این ۲ باشگاه نمی‌توانند در ورزشگاه آزادی تبلیغات انجام بدهند.

موسوی، مسئول روابط عمومی ورزشگاه آزادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد که به دلیل بدهکاری استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی اجازه ندهیم سازمان لیگ یا این تیم‌ها در ورزشگاه آزادی تبلیغات کنند. همانگونه که در جریان هستید در بازی‌های اخیر هم سازمان لیگ تبلیغات دور زمین را انجام داده است. استقلال و پرسپولیس برای فصل جاری تاکنون قراردادی با ورزشگاه آزادی امضا نکرده اند، اما با توجه اینکه آن‌ها زیر مجموعه وزارت ورزش هستند تاکنون از ورودشان به ورزشگاه ممانعت به عمل نیاورده ایم. ما همچنان روی تبلیغات محیطی بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بحث داریم. اما دور زمین را در اختیار سازمان لیگ قرارداده ایم و در فضای خالی طبقه دوم ورزشگاه بحث تبلیغات را انجام می‌دهیم.

او افزود: اگر ۵۰ بازی قبل را هم نگاه کنید سازمان لیگ در طبقه دوم ورزشگاه تبلیغاتی نداشته است. تاکنون درباره این موضوع جلساتی با حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ انجام داده ایم و قرار بود با حیدر بهاروند هم جلسه داشته باشیم. در آخرین قرارداد ورزشگاه آزادی با استقلال و پرسپولیس بندی وجود داشت که طبق آن خود باشگاه‌ها زیر نظر ورزشگاه آزادی باید در بازی هایشان تبلیغات انجام می‌دادند، اما در ادامه سازمان لیگ اعلام کرد طبق قانون کلیه قرارداد‌های تبلیغاتی دور زمین در انحصار این سازمان است و ما هم وارد چنین مسائلی نمی‌شویم. به هر حال وقتی سازمان لیگ به باشگاه‌ها اعلام می‌کنند برای انجام دادن بازی هایشان ورزشگاهی را معرفی کنند باید اجاره نامه یا قرارداد مالکیت ورزشگاه در اختیار سازمان لیگ قرار بگیرد و همین موضوع اکنون مشکل ساز شده است. ورزشگاه آزادی برای حل این مشکل آماده گفتگو و مذاکره است، اما استقلال و پرسپولیس همچنان بازی هایشان را در این ورزشگاه برگزار می‌کنند.


بیشتر بخوانید: درودگر: بازی‌های استقلال و پرسپولیس را خارج از تهران برگزار می‌کنیم/ قرارداد‌های تجاری فوتبال در اختیار سازمان لیگ است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم‌های استقلال و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار