دستگیری سارقان منزل و خودرو در نکا و بابل

ماموران انتظامی شهرستان‌های بابل و نکا سه سارق منزل و خودرو را دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری ۲ سارق اموال داخل خودرو با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجوئی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اموال و قطعات داخل خودرو در این شهرستات اعتراف کردند، از کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این ۲ سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا نیز از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی، سارق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۳ فقره سرقت اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک


دستگیری سه سارق در نکا و بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار