بازداشت یک مسئول به دلیل دریافت رشوه ۵.۲ میلیارد تومانی

جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین (ع) استان همدان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه، مسئولی را در همدان دستگیر کردند که به صورت آشکار ۵.۲ میلیارد‌ تومان رشوه گرفته بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین (ع) استان همدان بعدازظهر امروز در جشنواره حرف تا عمل، با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه، مسئولی را در همدان دستگیر کردند که به صورت آشکار ۵.۲ میلیارد‌تومان رشوه گرفته است، گفت: وقتی دلیل را سوال می‌کنیم جواب می‌دهد این پول را برای ارائه خدمات دریافت کرده است.

وی در این جشنواره بیان داشت: عزیزانی در دوران دفاع مقدس با آنکه مجروحیت شدید داشتند بعد هم شهید شدند حاضر نبودند برای جبران گم‌شدن یک لنگه پوتین خود از پوتین ذخیره استفاده کنند، اما اکنون شاهدیم برخی به راحتی بیت‌المال را با عنوان‌های مختلف صاحب می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین (ع) استان همدان افزود: نباید اجازه بدهیم دشمن از ضعف اقتصادی برای ضربه زدن به ایران استفاده کند این راهبردی کسینجری است که در چند مرحله آن را اجرا کردند. برای هر کشور یکی از آن‌ها را اجرا می‌کردند اکنون آن کشورنابود شده بود.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی به دلیل تدبیر رهبری، مردم قوی و ارزشی نه تنها در مقابل این ترفند پلید شکست نخواهد خورد بلکه هر روز قوی‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد. نمونه این مقاومت مردم ایران اسلامی افزایش بیش از ۲۵ درصد مردم تهران و ۱۷ درصد مردم همدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال است.

جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین (ع) استان همدان گفت: نظام مکتبی و ولایی مردم ایران اسلامی همیشه عامل موفقیت این مردم در مقابل تهدید‌های دشمنان بوده است و رهبر بزرگ که به موقع وارد میدان می‌شود و عکس‌العمل صحیح نشان می‌دهد. هم از دیگر دلایل موفقیت‌های کشور بوده است.

انتهای پیام/ش

بازداشت یک مسئول برای دریافت رشوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.