فرمانده انتظامی خوزستان گفت: احساس امنیت نیاز مهم و همیشگی اقشار مختلف جامعه است و این مهم با تعامل و همکاری ۲ دستگاه نیروی انتظامی، قضائی و همراهی مردم میسر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: بهبود اکثر شاخص‌های جرائم خشن در استان و پیشگیری از وقوع جرایم به وی‍‍ژه سرقت در سایه تعامل بیشتر نیروی انتظامی با دستگاه قضائی محقق خواهد شد.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های مهم مردم استان جرائم خشن و سرقت‌ها است لذا با همت و تلاش شبانه روزی، ۲۰ درصد وقوعات جرائم خشن سطح استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

عباس زاده عنوان کرد: با توجه به تهدیدات دشمنان نظام، برنامه ریزی و تمهیدات خوبی توسط نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی و عزیزان سپاه و بسیج برای مناسبت‌های مختلف پایان سال به وی‍ژه چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است.

افشارنیا، رئیس کل دادگستری کل خوزستان گفت: تلاش‌های ما برای ارتقاء امنیت و رضایتمندی مردم، یقینا تعاملات مطلوب پلیس و دستگاه قضایی است و استمرار همکاری این ۲ دستگاه باعث ارتقای احساس امنیت در جامعه و موجب سلب آسایش بزهکاران و مجرمان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری کل خوزستان بر تعامل و همکاری بیش از پیش کارشناسان و مسئولان قضائی و انتظامی تأکید کرد.

انتهای پیام/م

توجه به امنیت در استان از سوی پلیس خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.