کمیسیون صدور مجوز امور دام، تضمینی برای موفقیت واحد‌های تولیدی استان است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: کمیسیون صدور مجوز امور دام استان پیگیری تسهیلات و خدمات برای واحد‌های تولیدی را تسهیل و پایدار نموده و تضمینی برای موفقیت این واحد‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری افزود : هماهنگی و اتفاق نظر بین مجموعه دامپزشکی و معاونت بهبود تولیدات دامی باعث شده تا مصوبات و امورات این کمیسیون به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه واحد‌های صنعتی و نیمه صنعتی و سایر واحد‌های دامی در استان، وضعیت بهتری از سایر استان‌ها دارد افزود: تصمیم‌ها و اقدامات این کمیسیون در استان منجر به سرمایه گذاری بیشتر و مطمئن‌تر و اجرای بهتر قوانین و اصولی‌تر شدن واحد‌های دامداری در جهت بهره وری بیشتر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: تصمیمات این کمیسیون قطعاً در جهت حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان بوده و منجر به حمایت از تولید پایدار محصولات دامی در استان شده است.

جعفری از فواید این کمیسیون به تولید محصولات دامی با کیفیت و سالم در استان اشاره کرد و افزود: کاهش تلفات در دامداری‌ها و واحد‌های مرغداری ایجاد شده زیر نظر این کمیسیون از دیگر مزایای تصمیمات این کمیسیون بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: کمیسیون صدور مجوز‌های دامی جهاد کشاورزی در اقتصادی‌تر شدن فعالیت‌های دامپروی و واحد‌های مرغداری در استان موثر بوده است و به نحوی هدایت گر سرمایه گذاران و تولید کنندگان بخش بوده است.

جعفری با بیان اینکه: امروزه زحمات این کمیسیون در عرصه دامپروری استان قابل مشاهده است افزود: در صنعت مرغداری هم باعث مراقبت و نظارت دائمی بر مرغداری‌های استان شده و به نوعی تضمینی برای موفقیت این صنعت بوده است.

انتهای پیام/ع

صدور مجوز امور دام ، تضمینی برای موفقیت واحدهای تولیدی

برچسب ها: اشتغال ، دامپزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.