نوری: استقلال کار دشواری مقابل الدحیل دارد/ آبی‌ها زنگ خطری برای آسیا محسوب می‌شوند

بازیکن اسبق باشگاه استقلال گفت: تیم فوتبال استقلال تهران در مقابل تیم الدحیل قطر که از نظر بازیکن شرایط خوبی دارد کاری بسیار دشوار خواهد داشت.

نوری: استقلال کار دشواری مقابل الدحیل دارد/ آبی‌ها زنگ خطری برای آسیا محسوب می‌شوندمحمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار تیم های فوتبال استقلل ایران و الدحیل قطر در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم استقلال فردا بازی مهمی با تیم فوتبال الدحیل قطر دارد که از لحاظ مالی وضعیت خیلی خوبی بهره می‌برد و بازیکن‌های خیلی خوبی جذب کرده اند و معزعلی بهترین گل زن آسیا را در اختیار دارند که در بازی فردا غایب است.

استقلال در آسیا جزو بهترین ها است

وی ادامه داد: استقلال در گروه سختی قرار دارد و با توجه به بازی‌هایی که استقلال در نیم فصل دوم انجام داده تیم الدحیل روی استقلال حساب ویژه‌ای باز کرده است. تیم استقلال در آسیا جزو بهترین‌ها بوده و ۲ مقام قهرمانی آسیا را هم از آن خود کرده است. استقلال سال قبل هم در آسیا گروه سختی داشت، اما توانست به عنوان سر گروه صعود کند. من امید دارم با توجه به بازیکنانی مثل پاتوسی، منشا و ایسما که جذب تیم شده اند، استقلال بتواند در بازی فردا پیروز شود.

خط هافبک استقلال جزو بهترین های آسیا است

نوری ادامه داد: استقلال تیم خوبی است و الان شرایط مناسبی دارد. در فاز حمله بسیار خوب عمل کرده و مهاجمهان و خط هافبک بسیار آماده‌ای دارد که من فکر می‌کنم جزو بهترین خط هافبک‌های آسیایی است. فردا اگر مدافعان حواسشان را جمع کنند و ضریب اشتباهات را کم کنند می‌توانند موفق باشند. کار بسیار سختی دارند، اما نشدنی نیست و استقلال همیشه توانسته است غیر ممکن‌ها را ممکن کند و بهترین بازی‌ها را انجام دهد و با توجه به تیمی که در اختیار دارد زنگ خطری برای آسیا محسوب می‌شود.

با توجه به این که تیم استقلال لیگ را خوب شروع کرده است می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد. سپاهان تیم و کادر فنی خوبی دارد، تیم پدیده و تراکتور سازی هم در این فصل بازی‌های بدی انجام نداده اند و پرسپولیس هم همیشه برای استقلال یک رقیب بوده است.

در نیم فصل دوم استقلال از همه تیم‌ها بهتر ظاهر شده است

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد تیم استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: ولی من می‌توانم قاطعانه بگویم نیم فصل دوم استقلال از همه تیم‌ها بهتر ظاهر شده و فوتبال بسیار خوبی ارائه می‌دهد. با توجه به نتایجی تا به الان کسب کرده است به امید خدا می‌تواند در پایان فصل به عنوان قهرمانی لیگ برسد. البته سپاهان و پرسپولیس هم در این مدت افت داشته اند البته شرایط به شکلی است که هوادران زیادی که این تیم ها دارند کمکشان خواهد کرد، اما استقلال استحقاق بیشتری دارد.

باید به دنبال گزینه ای بزرگتر از کی روش باشیم

او در مورد تیم ملی فوتبال کشورمان و انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت: چون کی روش ۸ سال هدایت تیم ملی را بر عهده داشت تیم فوتبال کشورمان عملکرد مناسبی داشت و در رنکینگ آسیا همچنان اول هستیم. هواداران توقعشان بالا رفته و تیم‌های آسیایی حساب ویژه‌ای روی ما باز می‌کنند. من فکر می‌کنم فدراسیون برای مربی جدید تیم ملی باید به سراغ گزینه‌هایی بزرگتر از کی روش برود. اگر هم قرار باشد از مربیانی که در داخل کشور فعال هستند استفاده کنند به نظر من شفر گزینه خیلی خوبی است و برانکو هم کارنامه‌ی خوبی دارد. از مربیان داخلی هم امیر قلعه نویی و علی دایی گزینه‌های مناسبی هستند.


بیشتر بخوانید:

بازیکنان خارجی استقلال خانه دار شدند

اسامی محرومان هفته بیست و یکم لیگ برتر اعلام شد

واکنش بازیکنان استقلال به اظهارات رئیس کمیته انضباطی


انتهای پیام/

صحبت های نوری در مورد بازی آسیایی تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار