پربازدید‌های وبگردی؛

حال و روز «روح الله زم» پس از خوردن کپسول‌های فوق سری/ علت ادغام بانک‌های نظامی چیست؟/ همیشه پای داماد عزیز ترامپ در میان است!/ واقعاً دلم نمی‌خواست با احمدی‌نژاد رو در رو شوم

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

آیا اجنه ‌قادر به ورود در زندگی ما هستند؟ / سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران چیست؟ / بیماری مرموز آقای خوش صدا دقیقا چیست؟ / از هراس یانکی‌ها در خلیج‌فارس تا تحقیری که تاریخی شد


بازیگر زن ایرانی که به خاطر آویزان‌شدن از درخت خانه‌نشین شد! + عکس

هنرپیشه پیشکسوت ایرانی طی یک گفتگو به شرح علت خانه‌نشین شدنش پرداخت.


حال و روز «روح الله زم» پس از خوردن کپسول‌های فوق سری اطلاعات ایران!

«زم» به‌شدت شهوت انتشار اخبار محرمانه برای دیده‌شدن دارد و نیروی امنیتی ایران به راحتی کپسول‌های فوق سری با اطلاعاتی واهی را به خوردش داد.


نادرترین بیماری‌های جهان/ از تغییر لهجه ناگهانی تا تبدیل بافت بدن به پوست درخت!

با وجود پیشرفت‌های بسیار زیادی که در حوزه‌ پزشکی رخ داده، هنوز هم بیماری‌های نادر و عجیبی وجود دارند که دانشمندان از درک آن‌ها عاجزند.


علت ادغام بانک‌های نظامی چیست؟

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی دلیل ادغام بانک‌های نظامی را تشریح کرد.


از رویای موشک بالستیک در سر سعودی تا نکته‌ای مهم برای علاقمندان به برجام و مذاکره موشکی/ همیشه پای داماد عزیز ترامپ در میان است!

از محتوای اسناد مورد بررسی کنگره مشخص می‌شود آنچه قرار است به سعودی‌ها منتقل شود مربوط به تولید سوخت هسته‌ای و در نهایت تولید پولوتونیوم باشد که ماده اصلی برای ساخت سلاح هسته‌ای به حساب می‌آید.


علی دایی: واقعاً دلم نمی‌خواست با احمدی‌نژاد رو در رو شوم/ ماجرای فرهاد مجیدی نباید رسانه‌ای می‌شد/ شاید یک مأمور استقلالی یا پرسپولیسی بخواهد کسی را اذیت کند!

در روزهای اخیر حرف و حدیث‌های زیادی درباره ماجرای همسفری علی دایی و محمود احمدی‌نژاد در پرواز جم به تهران مطرح شده است، اما سرمربی سابق تیم ملی ایران رسما تاکید دارد که شخصا و عمدا به گونه‌ای رفتار کرده که با محمود احمدی‌نژاد رودررو نشود.


رئال مادرید پس از رفتن رونالدو به چه وضعیتی دچار شد؟

جدایی کریستیانو رونالدو در تابستان، حالا بیش از همیشه رئال مادرید را تحت تاثیر قرار داده است.


سنگ روی یخ شدن اپوزیسیون پرمدعا/ به هم نخندیم به «زم» بخندیم!

در این مطلب نگاهی به «ایستگاه پایانی دروغ» و بعضی واکنش‌های مخاطبان در فضای مجازی خواهیم داشت.


دلایل گرانی لاستیک چیست؟

در بحبوحه افزایش قیمت لاستیک به‌ویژه لاستیک خودرو‌های سنگین، احتکار لاستیک از سوی محتکران نظم بازار را برهم زد تا جایی که کمبود آن در بازار موجب شد قیمت یک جفت لاستیک ایرانی تا ۸ میلیون تومان هم به فروش برسد.


همه‌چیز درباره بهشت سرمایه‌داری/ کشوری که مدیرانش چند هزار برابر کارگران حقوق می‌گیرند!

در کشوری که از آن صحبت می‌کنیم، شکاف درآمدی بسیار عمیق شده است تا جایی که در برخی از پردرآمدترین شرکت‌ها، برخی مدیران ۵۰۰۰ برابر کارکنانشان حقوق دریافت می‌کنند.


انتهای  پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.