حضور ترامپ و بن سلمان با اره خونین در بزرگ‌ترین کارناوال آلمان + تصاویر

در کارناوالی در آلمان ماکت بن سلمان با ارّه خونینی در دست و چهره‌ای خون‌آلوده و در پشت سر آن، ماکت دونالد ترامپ به صورت فرشته‌ای که از ولیعهد سعودی حمایت می‌کند، نمایش داده شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی «نحو الحریه» (به سوی آزادی) در صفحه خود در توییتر، یک فایل ویدئویی از برگزاری کارناوالی ضد محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در آلمان منتشر کرد.

در این کارناوال، در دست ماکت بن سلمان ارّه خونینی وجود دارد و چهره او هم آلوده به خون است و در پشت سر آن، ماکت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به صورت فرشته‌ای که از محمد بن سلمان حمایت می‌کند قرار دارد.

حضور ترامپ و بن سلمان با اره خونین در بزرگ‌ترین کارناوال آلمان + تصاویر

حضور ترامپ و بن سلمان با اره خونین در بزرگ‌ترین کارناوال آلمان + تصاویر

شخصی که در حال ضبط فیلم است می‌گوید: «بن سلمان در آلمان هم در امان نماند. عبارت‌های نوشته شده روی ماکت بن سلمان را ببینید. این عبارت ها، بن سلمان را فردی خطرناک می‌داند. این مایه بدبختی و فلاکت ولیعهد سعودی است. نظر دادن درباره این کارناوال را به شما ملت‌های عرب واگذار می‌کنم. بن سلمان هنوز قدرتمند و خطرناک است. این نخستین بار است که در یک کارناوال به فردی اهانت می‌کنند.»

جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد بن سلمان ماه اکتبر سال گذشته میلادی، در کنسولگری عربستان سعودی در شهر استانبول ترکیه به طرزی وحشیانه به قتل رسید و جسدش تکه تکه شد. رژیم سعودی در ابتدا منکر هرگونه اطلاعی درباره این قتل شد، اما پس از دو هفته پذیرفت برخی از مقامات سعودی این روزنامه نگار منتقد را به قتل رسانده اند. ریاض مدعی است که سران سعودی از این قتل اطلاعی نداشتند و این جنایت به دست گروهی خودسر صورت گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار