سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۳۸۷ پرونده تخلفات صنفی در یک ماه گذشته در این استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: در این مدت در مجموع 16 هزار و 494 واحد صنفی استان بازرسی شده و تخلف 387 واحد صنفی به ارزش بیش از 19 میلیارد ریال محرز شده است.

وی اظهار داشت: بیشترین تخلف با 428 مورد مربوط به گرانفروشی و عدم درج در واحدهای صنفی قیمت بوده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تشدید نظارت بر واحدهای صنفی خبر داد و بیان کرد: اجرای طرح نظارت با هدف جلوگیری از تخلفات واحدهای صنفی و برخورد با گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، قاچاق، عدم درج قیمت و صدور فاکتور صورت می گیرد.

صادقی افزود: در اجرای این طرح تیم های ثابت و سیار به صورت تمام وقت برنحوه ارایه خدمات، قیمت گذاری کالاها و کیفیت کالاها به صورت تخصصی نظارت می کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز و اجرای طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی، ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسین اتاق اصناف به صورت گشت مشترک و سر زده بر واحدهای صنفی، میادین میوه و تره بار و میوه فروشی های استان نظارت کرده و با بررسی فاکتورهای خرید و فروش آنها در صورت تخلف به شدت برخورد خواهد شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: هموطنان می توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف از سوی اصناف شکایات و مشکلات خود را از طریق سامانه ستاد خبری 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در اسرع وقت توسط بازرسان رسیدگی و نتیجه به آنان اعلام شود.

انتهای پیام/ع

بازرسی از واحدهای صنفی در اردبیل

 

برچسب ها: قاچاق ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.