شعبانی بهار: کسی را از فدراسیون اخراج نکردیم/ قرارداد برخی نیرو ها پایان یافت و نیاز به تمدید ندیدیم

رئیس فدراسیون تیر و کمان در واکنش به شایعه اخراج ۱۰ نفر از کارمندان این فدراسیون گفت: کسی را از فدراسیون کنار نگذاشته ایم، بلکه قرادادشان را تمدید نکردیم.

غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به موضوع کنار گذاشتن ۱۰ نفر از کارکنان این فدراسیون گفت: فدراسیون با همه کارمندان خود قراردادی یکساله منعقد می‌کند که تمدید این قرارداد، منوط به نیاز فدراسیون و تامین منابع مالی برای حفظ این افراد است بنابراین ما کسی را اخراج نکردیم و پس از پایان مدت قرارداد این اشخاص، تصمیمان به ادامه همکاری نبود و قراردادشان را تمدید نکردیم.

شعبانی بهار درخصوص رویداد‌های سال آینده این رشته گفت: سال آینده مسابقات بسیار فشرده‌ای داریم، حضور در کاپ آسیا به میزبانی تایلند، کاپ جهانی شانگ‌های و مسابقات جهانی هلند برای کسب سهمیه المپیک تورنمت مهمی است، از جمله برنامه های مهم فدراسیون است.

وی با اظهار رضایت از بودجه سال جاری درباره بودجه سال آینده فدراسیون تیر و کمان اظهار کرد: هنوز برای بودجه سال آینده فدراسیون‌ها هیچ جلسه و تفاهم نامه‌ای امضا نشده است.

رئیس فدراسیون تیر و کمان در پایان گفت: در فدراسیون تیر و کمان بازنشسته‌ای نداریم و اگر هم بخواهیم از افراد بازنشسته استفاده کنیم باید با اجازه مجلس شورای اسلامی باشد، بنده هم بازنشسته نشدم و از این نظر مشکلی برای ادامه فعالیت در این فدراسیون ندارم.


بیشتر بخوانید: شهنازی: سجادی کادر سرپرستی ایران در بازی‌های المپیک را انتخاب می‌کند




انتهای پیام/

 

برنامه فشرده ای در سال آینده داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار