رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان:

اعتصاب بازیکنان ورزشی نیست/ بازیکنان از اول می دانستند نفت مشکل مالی دارد

عطاالله بهادری گفت: وقتی به نفس ورزش نگاه می کنید بحث از مردانگی و گذشت است و اعتصاب بازیکنان ورزشی نیست.

عطاالله بهادری رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اعتصاب بازیکنان این تیم و حضور نیافتنشان در تمرین‌ها گفت: متاسفانه کاری که بازیکنان ما  انجام داده اند  چندان ورزشی نیست. وقتی که به نفس ورزش نگاه می‌کنیم بحث مردانگی و گذشت است، اما کسانی هستند که حرف‌ها و حدیث‌هایی بین بازیکنان به وجود می‌آورند و ما نیز با این موضوع برخورد می‌کنیم. بازیکنان ما از ابتدا می‌دانستند که باشگاهی هستیم که با توجه به برنامه ششم توسعه از لحاظ تامین منابع مالی با مشکل مواجه هستیم. وزیر نفت مقدماتی به وجود آورده است تا کمک‌هایی به تیم نفت مسجد سلیمان شود. با اینکه دست و پای تیم بسته شده است، اما وزیر نگاه خوبی به تیم نفت مسجد سلیمان دارد.

اعتصاب بازیکنان ورزشی نیست/ بازیکنان از روز اول می دانستند نفت مسجد سلیمان مشکل مالی دارد

بعضی از بازیکنان تحت تاثیر جو قرار گرفته اند

وی ادامه داد: بعضی از بازیکنان تحت تاثیر جو قرار گرفته اند و علی رغم اینکه مرزبان از آن‌ها درخواست کرده بود به تمرین بیایند، اما آن‌ها می‌گویند ما مطالباتمان را می‌خواهیم. بازیکنان حق دارند، اما از روز اول که به این باشگاه آمدند می‌دانستند که ما باشگاهی هستیم که از نظر مالی با مشکل مواجه هستیم. بازیکنان همانطور که در ابتدای فصل به تیم آمدند باید تا انتهای فصل کارشان را ادامه دهند و شک نداشته باشند که ما مطالباتشان را پرداخت خواهیم کرد. حالا کمی این موضوع دیر و زود دارد و باید تحمل کنند. مگر من که رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت هستم بابت این قضیه پولی دریافت می‌کنم؟ این فقط عشق است که مرا پای این کار آورده است. من بچه مسجد سلیمان هستم و خاک خورده‌ی زمین‌های ورزشی و برای اینکه به فوتبال خوزستان و شهرم کمک کنم  بدون چشم داشت در حال فعالیت هستم.

برای گرفتن پول نیاز به یک سری مقدمات داریم

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان درمورد مشکلات مالی و رفع آن گفت: متاسفانه ما با مشکلات مالی مواجه هستیم و من درصدد رفتن به دفتر محمدی مدیر مناطق نفت خیز جنوب هستم تا دستور پرداخت پول را به ما بدهند. ساختار اداری پیچ و خم‌های خودش را دارد و برای گرفتن پول نیاز به یک سری مقدمات داریم.

اعتصاب بازیکنان ورزشی نیست/ بازیکنان از روز اول می دانستند نفت مسجد سلیمان مشکل مالی دارد

از بازیکنان درخواست می‌کنم با ما همراهی کنند

بهادری در پاسخ به این سوال که بالاخره بازیکن حرفه‌ای روی قراردادی که با تیم می‌بندد حساب باز می‌کند و چطور از آن‌ها انتظار دارند بدون پول در تیم حضور داشته باشد گفت: قطعا این پول حق بازیکنان است و من فقط از آن‌ها درخواست می‌کنم با ما را همراهی کنند و ما قول می‌دهیم در ۷، ۸ روز آینده پرداختی داشته باشیم. اصل پول آماده است، اما موضوع این است که فوتبال حرفه‌ای ایران این روز‌ها با مشکل مواجه شده است. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با این قدمت نیز با مشکل مواجه هستند و اگر آن‌ها اعتراضی نمی‌کنند به این خاطر است که بازیکن در پرسپولیس حرف نمی‌زند.

تا الان ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است

وی در مورد اینکه چند درصد از پول قرارداد‌ها را به بازیکنان داده اند گفت: تا الان ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است و قول داده بودیم که بعد از پایان نیم فصل اول تا ۵۰ درصد پرداختی داشته باشیم، اما باور کنید ما کم کاری نکردیم و از این بابت نگرانم که اینگونه تصور شود که مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه اقدامی برای پرداخت‌ها نکرده اند. ما تمام وقتمان را گذاشتیم و از آبرویمان برای تیم نفت استفاده کردیم.

اعتصاب بازیکنان ورزشی نیست/ بازیکنان از روز اول می دانستند نفت مسجد سلیمان مشکل مالی دارد

طبق قانون دیگر نمی توانیم از وزارت نفت کمک بگیریم

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد شرایط درآمدی این باشگاه گفت: این باشگاه زیر نظر وزارت نفت بوده است و بعد از اینکه به لیگ برتر راه پیدا کرده است و طبق قانون دیگر نمی‌تواند از کمک‌های وزارت نفت استفاده کند. اعضای هیئت مدیره همه نفتی هستند و بدون هیچ چشم داشتی در حال کار کردن هستند. مردم مسجد سلیمان و علاقه‌مندان تیم باید بدانند که ما برای اینکه نفت مسجد سلیمان را سرپا نگه داریم کم نگذاشتیم. اگر نتوانستیم بیشتر از این پول به تیم تزریق کنیم دیگر راهکاری به جز این نداشتیم. همه به دنبال این هستند که تیم شرایطش بهتر شود و خطر سقوط را احساس نکند. قول می‌دهیم تا چند وقت دیگر این مشکلات رفع شود و شرایط تیم به حالت عادی بازگردد.

وی در مورد اینکه روز جمعه ۱۷ اسفند باید به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران بروند و این تیم ۳ روز است که تمرین نکرده است گفت: بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و من اطلاع دارم خودشان درگروه‌های ۵، ۶ نفره در حال تمرین کردن هستند و با یک تمرین هماهنگی در تهران برای بازی با استقلال آماده خواهند شد.


بیشتر بخوانید:

احتمال تعویق دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان

سلیمی: برخی مسئولان و فرزندانشان احساس می‌کنند ژن برتر هستند/ رئیس کمیته انضباطی و بازیکن ندارد، ملاک برتری افراد تقوای آنهاست

اسامی داوران هفته بیست و یکم لیگ برتر مشخص شد


انتهای پیام/

صحبت های بهادری در مورد مشکلات باشگاه نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار