تخریب روحی بیش از ۵۰ میلیون فوتبالدوست به قیمت شُهرت

چالش‌های خود ساخته در فوتبال محصول تفکر مسئولان ورزشی و غیر ورزشی برای تصاحب شهرت بیشتر است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیس و استقلال از تیم های پرطرفدار دنیا محسوب می شوند و شاید به دلیل اینکه این دو باشگاه بیخ گوش ما هستند خیلی قدر این نعمت بزرگ را نمی دانیم و هر روز به جای استفاده ملی از این سرمایه ها با کج سلیقگی روی اعصابشان می رویم فقط به دلیل اینکه سر به سر گذاشتن با سرخابی ها چند روزی ما را در صدر اخبار فضای مجازی قرار می دهد.

تخریب روحی بیش از ۵۰ میلیون فوتبالدوست به قیمت شُهرت

کشور های حاشیه خلیج فارس در حسرت داشتن تیم هایی با پشتوانه مردمی اند و پول های آنچنانی هم نمی تواند دردی از باشگاه های بزرگ این کشورها دوا کند و ما در کشورمان همین سرمایه های ذاتی کشور را براحتی هدر می دهیم و هر روز جانشان را به لب شان می رسانیم که فقط بگوییم ما هم هستیم.

استقلال و پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را خوب آغاز نکردند و در بازی اول قرمز ها به یک تساوی خانگی و  استقلالی ها هم با یک شکست سنگین خارج از خانه پای به دور دوم مرحله گروهی غرب آسیا می گذارند.

چالش های فتاحی و پرسپولیس در مورد برنامه فشرده بازی ها و مصاحبه های طرفین چند روز فضای مجازی را پر از پالس های منفی می کند و بازیکن و هوادار درگیر حاشیه هایی می شوند که اصلا ارتباطی به فوتبال ندارد. رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال از مصاحبه های هر روز لذت می برد و خود را در برنامه ریزی یک برند می داند و سفت و سخت روبروی باشگاه پرسپولیس می ایستد و در نهایت امروز شهرتش از علی پروین هم فراتر رفته و برای حرف های کاپیتان پرسپولیس هم تره خرُد نمی کند.

روز دیگر سر به سر استقلال می گذارند و درست در روز هایی که این تیم در اوج نتایج خوب قرار دارد منشا را محروم و روی اعصاب این تیم راه می روند.

بگذریم که رئیس کمیته انضباطی که باید نهایت آرامش را به فوتبال بدهد در یک مصاحبه چالش بزرگ من شهرستانی ام را به راه می اندازد و بدون یک عذر خواهی از توهینی که به شهرستانی ها کرده است فقط چند روز در صدر اخبار قرار می گیرد و این همان اتفاقی است که دنبالش بودند.

پا روی دُم استقلال و پرسپولیس گذاشتن برای شهرت در فضای مجازی یعنی لگد مال کردن بیت المال و سرمایه ملی برای رسیدن به اهداف شخصی!

سعید فتاحی خیز بلندی برای رسیدن به ریاست سازمان لیگ برتر فوتبال برداشته است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم که سال هاست خود را درگیر هیئت مدیره این دو تیم کردند.

وزرای دولت هم بدشان نمی آید دستی به آتش سرخابی داشته باشند.کدام تبلیغ برایشان بیشتر از بازی با نام این دو باشگاه است و هرچه این افرادی غیر ورزشی از این بازی کثیف لذت می برند، هواداران و بازیکنان و مدیران این دو باشگاه باید حساب پس بدهند.

باور کنید اگر فردی سال ها در غار هم زندگی کند و ناشناس ترین آدم شهر هم باشد با یک تنش مقابل استقلال و پرسپولیس ظرف یک هفته به فردی سرشناس در فضای مجازی تبدیل می شود.

تخریب روحی بیش از ۵۰ میلیون فوتبالدوست به قیمت شُهرت

این درست که باید سلبریتی های ورزش را مهار کرد و به واسطه شهرت هر کسی نمی تواند هر کاری می خواهد انجام دهد و در نمونه اخیر آن فرهاد مجیدی مرد محبوب استقلالی ها بود که به سرعت مقابلش ایستادند و قانون را برایش تدریس کردند و او هم عبرت گرفت و عذر خواست، اما نگذارید از این ور پشت بام بیافتیم.

پرسپولیس و استقلال همانطور که برای بازیکنان شهرستانی (به قول رئیس کمیته انضباطی) تریبون شهرت است و هر حرفی دلشان می خواهد می زنند اما امثال آقایان فتاحی و حسن زاده رئیس کمیته انضباطی و .... لطفا به چند سوال ما پاسخ دهید.

شما اگر با سرخابی های پایتخت سر شاخ نشوید یا اصلا اگر در فوتبال نبودید این‌همه تریبون برای کسب شهرت داشتید؟

برای پیدا کردن مصاحبه افراد مسئول در رده بالای اداره کشور دست کم باید نیم ساعت وقت گذاشت اما در هر دقیقه یک مصاحبه جدید از شما منتشر می شود، این اسمش استفاده ار تریبون نیست؟

استقلال و پرسپولیس سرمایه های ملی هستند و اگر در این دو تیم بازیکنی سلبریتی می شود فقط به خاطر اسم این باشگاه های بزرگ است. شما اگر قصدتان تخریب بازیکن است که هیچ،اگر شهرت است که ارزانی شما اما اگر قصد تخریب سرمایه ملی را دارید دست بردارید که این موضوع خط قرمز ایران است.

کشور ما کشوری است که سرمایه اش همین مردم با تعصبند و بازی با اعصاب هواداران میلیونی استقلال و پرسپولیس، درست زمانی که نیاز به حمایت دارند تا در مقابل تیم های متمول با سلاح تعصب و روحیه به میدان بروند برای مقداری شهرت بیشتر و چند روز تیتر یک بودن همه اصول را زیر پا نگذارید.

بازی های دوم استقلال و پرسپولیس و ذوب آهن در راه است و به جای سنگ اندازی و حرف خود را به کرسی نشاندن بهتر است با روحیه بالا آنها را راهی میدان کنید شهرت خودش می آید نگران نباشید.

مهمترین مشکل تیم های استقلال و پرسپولیس در ساق های خسته این دو تیم بود که به دلیل بازی های فشرده نصیبشان شده بود و باید برای بازی های بعد فکری کرد.

پرسپولیس باید به مازندران برود ( سفر اتوبوسی) با نساجی دیدار کند آنهم در جایی که به دلیل چمن مصنوعی احتمال مصدومیت بالایی دارد و استقلال باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود و در نهایت چند روز بعد این بار پرسپولیس در قطر با تیم اول این کشور یعنی السد مدعی روبرو شود و استقلال هم در تهران باید مقابل تیم العین بازی کند و امیدواریم شما یک بار نشان دهید دغدغه ملی دارید و باری از دوش هواداران ۵۰  میلیونی سرخابی بردارید.

تخریب روحی بیش از ۵۰ میلیون فوتبالدوست به قیمت شُهرت

پنجعلی: مگر پرسپولیس نماینده رژیم صهیونیستی است؟

محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی شب گذشته پرسپولیس برابر تیم پاختاکور ازبکستان گفت: پرسپولیس بازی خوبی را مقابل نماینده ازبکستان انجام داد، اما به دلیل مساوی شدن بازی نمی‌تواست ریسک کند و حملات پی در پی انجام دهد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره برنامه بازی‌های فشرده سرخپوشان گفت: بازی‌های پرسپولیس فشرده است و این فشردگی کار را در لیگ قهرمانان آسیا سخت می‌کند.

پنجعلی افزود: پرسپولیس نماینده ایران است و برای ایران افتخار کسب می‌کند، مگر پرسپولیس نماینده دشمنان ایران است که بازی‌های داخلی این تیم را به تعویق نمی‌اندازند.

تخریب روحی بیش از ۵۰ میلیون فوتبالدوست به قیمت شُهرت

نوری: خودی‌ها بیشتر لطمه می‌زنند

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حواشی اخیر روی نتیجه استقلال تاثیر گذاشت و آرامش تیم را بهم ریخت. مسئولان فدراسیون باید این حاشیه‌ها را مدیریت می‌کردند. همیشه خودی‌ها هستند که به تیم‌ها لطمه می‌زنند.

نوری درباره فشردگی بازی‌های لیگ گفت: سازمان لیگ و فدراسیون باید با هم هماهنگ باشند و به نمایندگان کشورمان کمک کنند.

او در ادامه تصریح کرد: مشخص نیست چه کسی این برنامه‌ها را می‌چیند، اما امیدوارم افراد دلسوز و متخصص در فدراسیون صاحب سمت شوند. تقویم بازی‌های داخلی اصلا درست نیست و تیم‌ها نمی‌توانند در لیگ برتر یا لیگ قهرمانان نتیجه بگیرند. مسئولان باید بدانند که اگر نمایندگان ما نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا کسب نکنند سهمیه فصل بعد ایران کاهش پیدا خواهد کرد.

تخریب روحی بیش از ۵۰ میلیون فوتبالدوست به قیمت شُهرت

درخشان: سازمان لیگ باید یک یا ۲ بازی پرسپولیس را به تعویق بیاندازد

حمید درخشان بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سازمان لیگ حداقل باید یک یا ۲ بازی پرسپولیس را به عقب بیاندازد و اگر فدراسیون فوتبال کمک نکند نمایندگان ایران آسیب می‌بینند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره نتایج نمایندگان ایران در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا گفت: فدراسیون فوتبال باید به نمایندگان ایران کمک کند، زیرا آبروی نمایندگان ایران آبروی فدراسیون است.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره حواشی (خطیر، فرهاد مجیدی و منشا) اخیری که برای تیم فوتبال استقلال به وجود آمد گفت: باید به این حواشی رسیدگی می‌شد، اما زمان رسیدگی به آن‌ها با توجه به بازی‌های آسیایی استقلال مناسب نبود.

تخریب روحی بیش از ۵۰ میلیون فوتبالدوست به قیمت شُهرت

فریبا: در آسیا کسی را نداریم

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حواشی باشگاه استقلال در زمان مناسبی مطرح نشد و دلیلی نداشت که این بحث‌ها قبل از دیدار آسیایی استقلال بررسی شود. حتی نماینده کمیته انضباطی در گفتگو با برنامه نود این موضوع را قبول کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بازی‌های لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا افزود: بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به دلیل بعد مسافت در زمان مناسبی برگزار نمی‌شوند و این به ضرر تیم‌های ایرانی است، اما متاسفانه کسی را در کنفدراسیون آسیا نداریم که این موضوع را پیگیری کند.

فریبا درباره فشرده بودن بازی‌های لیگ ایران گفت: سازمان لیگ باید به گونه‌ای برنامه ریزی کند که نمایندگان ایران در این مسابقات لطمه‌ای نبینند.

تخریب روحی بیش از ۵۰ میلیون فوتبالدوست به قیمت شُهرت

جباری: منشا را زده بودند، اما کمیته اخلاق استقلال را تخریب کرد

علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال مستحق باخت مقابل الدحیل نبود و نباید بازنده می‌شد، اما متاسفانه ما به اشتباهات خودمان باختیم و تمرکز نداشتن استقلال در نیمه دوم و اشتباهات فردی باعث شد تا تیم با این نتیجه ببازد در حالی که الدحیل تیمی نبود که بتواند با این نتیجه استقلال را شکست دهد. با این حال فرصت برای جبران است و استقلال می‌تواند در تهران همه چیز را جبران کند.

او تصریح کرد: استقلال بازی ملی داشت و به جای این که بیایند و به بالا رفتن روحیه این تیم کمک کنند، تیم ما را تخریب کردند.

جباری گفت: منشا را زده بودند، این‌ها آمدند او را محروم کردند. از قدیم تا الان همیشه کمیته انضباطی با استقلال مشکل داشته و چوب لای چرخ این تیم گذاشته است. تو را به خدا وجدان داشته باشید، چرا دست از سر استقلال بر نمی‌دارید؟ چرا هر چه حکم دارید علیه استقلال است؟ قبل از بازی روحیه تیم را خراب کردند تا نتیجه اش این شود. من واقعا نمی‌دانم چرا این‌ها این قدر با استقلال دشمنی دارند؟


بیشتر بخوانید:

فاریا: سزاوار برد مقابل استقلال بودیم

مدافع استقلال آسیب دید

 شفر: بعد از دریافت گل اعتماد به نفسمان را از دست دادیم


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
اولا که باید هر چه زودتر این دو تیم که بیت المال را مصرف می کنند وممکن است مردم راضی به استفاده آنان از بیت المال نباشند خصوصی شوند
ثانیا فعلا که تیم ذوب آهن نسبت به بقیه نیم ها در آسیا گل کاشته وسپاهان در جدول لیگ با یک بازی کمتر دوم است بنابر این باذاین همه حمایت از این دو تیم دولتی سرخابی نتایج بقیه تیم ها که در برابرشان سنگ اندازی می شود بهتر بوده است
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۵:۲۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
واقعا تاسف باید خورد به حال فوتبال ایران
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۴۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
سلام و خسته نباشید
واقعا متن خوب و کاملی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
متاسفانه تمام سلبریتی ها و اهالی فوتبال و هنر شدن مشتی مغرور و خودرای و خودخواه که از مافیای ثروت و قدرت پول میگیرن و این و اون را تخریب میکنن و ثمره اش را هم همه میبینم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
عباس فیروزپور
۱۲:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
فوتبال باید به زندگی و پویایی ملت ما باشد باید برخیزد و نشاط ملتی امیدوار را به نمایش بگذارد
آخرین اخبار