اخبار حوادث مرداد ماه ۹۷؛

سارق شیشه‌ای لوازم صوتی خودرو به دام افتاد/ برملا شدن پشت پرده فیلم شکنجه نازنین زهرای ۳ ساله توسط مادرش

مهم‌ترین حوادث مرداد ماه ۹۷ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث مرداد ماه ۹۷ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


سارق شیشه‌ای لوازم صوتی خودرو به دام افتاد

سارق لوازم صوتی خودرو ۲۰۶ در شهرری سرانجام توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.


برملا شدن پشت پرده فیلم شکنجه نازنین زهرای ۳ ساله توسط مادرش

مادر نازنین زهرا در تشریح ماجرای آزار دخترش گفت: من یک سال است که از همسرم جدا شده ام و حضانت دخترم نیز به من سپرده شده بود، هنگام جدایی با همسر سابقم توافق کرده بودم که هر وقت من اجازه بدهم می تواند نازنین زهرا را ببیند. وی ادامه داد: در این مدت همسرسابقم به شیوه های گوناگون مرا تهدید می کرد که باید به زندگی من بازگردی و هرکاری که من می گویم انجام دهی اما من به حرف های او توجهی نمی کردم تا این که جمعه هفته پیش هنگامی که من در خانه نبودم به خانه مادرم رفت، مادرم نیز در را باز کرد، در همین هنگام نازنین زهرا جلوی در آمد و پدرش او را دزدید و فرار کرد.


مردم انبارهای احتکار کالا را معرفی کنند/ شناسایی ۳ سوله احتکار لوازم خانگی در کهریزک

ئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در این سه انبار تعداد 2700 قلم جنس از قبیل یخچال، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز وجود دارد که برخی از آنها از سال 2015 احتکار شده اند و ارزش مالی آنها 6 تا 8 میلیارد تومان است و 3 نفر در رابطه با این پرونده دستگیر شدند.


استراحت در شانه خاکی جاده باعث مرگ ۴ نفر شد

یک خودرو سواری ساینا بعد از ظهر امروز سه شنبه در مسیر حرکت از بابل به قائمشهر از جاده منحرف شد و روی اعضای خانواده ای افتاد که در شانه خاکی جاده در حال استراحت و صرف غذا بودند.


راه‌های شناسایی مامور قلابی/ شگرد مامورنماها برای فریب شهروندان چیست؟

برابر قوانین و مقررات، دستوالعمل نیروی انتظامی، تمامی ماموران پلیس چه با لباس خدمت و چه لباس شخصی مکلف به ارائه نشان و کارت شناسایی خود هستند.

بدون احراز هویت، درب منازل و خودروهایتان را به روی فردی که خود را مامور انتظامی معرفی می‌کند باز نکنید و اجازه ندهید هر کسی به حریم شخصی شما وارد شود؛ ماموران نیروی انتظامی برای ورود به منزل باید حکم قضایی ارائه دهند.


مصدومیت ۸ تن بر اثر تصادف پراید با تویوتا در جاده سوادکوه

شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور از تصادف یک دستگاه پراید و تویوتا خبر داد و اظهار داشت: حادثه تصادف در ساعت ۱۰:۰۰ صبح امروز(چهارشنبه) در استان مازندران، محور سواد کوه- جوارم رخ داده است.


واژگونی خودرو سمند در خیابان سعادت آباد + عکس

محسن صدفی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه دراین باره گفت: با رسیدن به محل حادثه یک دستگاه خودروی سواری دیده می‌شد که به علت ناتوانی راننده در کنترل آن، در حاشیه خیابان واژگون شده و راننده داخل آن محبوس شده بود.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ به وسیله تجهیزات تخصصی نجات، محبوسین را خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار